|
|
|
|---|---|
|
Var inne en sväng på Mekonomens webtjänst för att kontrollera lite priser inför månadens inköp. Upptäckte till min förskräckelse att framskärmarna till E30 inte längre fanns med i deras webkatalog. Är det verkligen såpass illa att piratskärmarna inte finns att få tag på längre? Vet någon hur det egentligen ligger till? | |
| Dom här har mycket plåt till BMW: Länk | |
Niclas.S |
Till min stora förvåning och förskräckelse så har dom slutat med att sälja plåtdelar till e30is :( OO=00=OO |
|
Köp hos ABK i Örebro i så fall. Jag tror det dröjer mycket länge innan man går bet på att få tag på E30-plåt. Mekonomen vill ha lite vanligen förekommande delar och E30-bilar finns det inte lika gott om mer. Därför har dom kanske rensat i lagret. Kanske läge och titta i en container på bakgården hos Mekonomen om det finns fynd att plocka ;) |
|
|
Känns lite surt då jag alltid handlat till inköpspris där. Får se vad man får fram. Tack för era tips! |
|
Niclas.S |
Problemet med ABK är att dom inte hade framskärmar med blinkershål till mig, ska handla från Motornord istället tror jag. OO=00=OO |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.