|
|
|
|---|---|
|
Hej Symtomen är dessa på min M3 3.2; Startar och går som en klocka på tomgong och på mindre gaspådrag, kall som varmkörd. Sen drar jag på (vrider ur maskinen). efter det går den oroligt på tomgången (ungefär som det låter på bilar med hög trimningsgrad på kammen) men går fortfarande fint då motorn är uppe i lite varv. Står bilen över natten eller ett antal timmar är den återstäld till att gå som en klocka på tomgång och lägre varv...(tills jag drar på). Kan de vara någom slags returventil till vanosen som inte återställer kamvinkeln? Vad göra? | |
| Kör in till en bmw verkstad och hör med dem. Alt lämna in den så dem får fixa. Mvh | |
|
vilket bra svar, kör in på en bmw verkstad. ok, de kan man ju svara till alla som beskriver sina problem på sina bilar. Nu tog jag chansen att hitta någon på detta forum som kan hjälpa med tipps och aningar om vad det kan vara för fel på min motor. Och det är väll det ett forum dels är till för....asså har fått ett svar, åk till en bmw verkstad.Varför ens ta sej tid och ge ett sånt svar. |
|
| ha ha jag garvar i hjäl mig villket inteligent svar du fick mango!!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.