|
|
|
|---|---|
|
Vet inte om det är lack eller dekaler men alpina ränderna som går runt alpina (tex B10 -93) Ni vet ___-<ALPINA>-___ det som går runt bilen i guld brun färg. Vill ha det runt min M3;a tror det skulle bli ricktigt snyggt...... 0 så Alpina fälgar (som passar hehe). Är förälskad i Alpina B8 men har inte råd+att M3;an har mycket snyggare spoiler och kjolpaket så jag vill ha en kombination. Inga lappar med namnet alpina eller B8 märken. Jag vill inte göra en replika utan bara ta det bästa av två världar =) | |
LoveDoktor |
dom guldfärgade ränderna runt om bilen och på frontspoilern... dom kan vilken reklam byrå som syssslar med tejpningar göra åt dig ta med en bild på en alpina så fixar dom nog det till dig... m.v.h. Frank |
|
Det är som sagt Alpinas dekor-stripes du snackar om. De är ett gratis tillval på samtliga Alpina och finns "officiellt" inte att köpa på den öppna marknaden. Det går dock att få fram, i Sverige är det väl smidigast att göra det via Jarls Bilservice i Helsingborg. Dekor-stripesen är dock ganska dyra. När vi skaffade till min gamla Alpina (de sattes på i efterhand), så kostade ett komplett dekor-kit cirka 6000 kronor. -( ALPINA POWER )- MVH Alecci |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.