|
|
|
|---|---|
|
Jag har en liten knapp till vänster om mitt dimljusvred och kan inte bli klok på vad den är till för! den kan bara tryckas av/på (upp/ner typ) och det tänds inget eller händer ngt som talar om vad det är...har givetvis lusläst manualen. Någon som vet? | |
|
En bild! /bildonanist |
|
|
Det måste vara knappen för höjdjusteringen av halv/helljus. Har ingen sån själv men jag har xenon och då är det automatisk justering. Har för mig att den i instruktionsboken heter "ljusviddsreglering" eller nåt sånt. |
|
|
har ingen bild. men det är en enkel vertikal svart knapp på ca 3 gånger 12mm som sitter infattad i en svart platta. Väldigt diskret och det tog några veckor innan jag ens la märke till den. Ser helt original ut och med tanke på bilens historik så är det original. Jag har oxå xenon men jag kan inte se nåt som händer med ljusen, tja jag får leva med den hisnande vetskapen om att aldrig få reda på detta ;-) |
|
| Katapult passagerarsäte kanske? :) :D | |
| Du har ingen bild på knappen? | |
| Förlåt, såg nu att du inte hade någon bild! | |
|
Är det så att den har haft extra ljus montarade kan det var för att slå ifrån extra ljusen. kanske? Provat kolla med föregåedne ägare /Ian Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.