|
|
|
|---|---|
|
Hej var idag hos rakarör/alt avgassystem tror det är samma butik. Var ute efter en slutdämpare till min m3 år97. Kom in i affären men fick ingen hjälp tillslut så kom det en kille från kontoret och frågade vad jag ville. Sa att jag ville ha en sportljud dämpare till min m3:a sa också att jag själv gör jobbet. men dom sa att det var för svårt att montera på en m3:a jag frågar varför men fick alldrig något direkt svar. Tydligen så var det för avancerat att montera även för mig, (jobbar som bmw mekaniker) och att det inte gör någon skillnad i ljud med sport avgassystem. Så jag sa okej och drog därifrån. Tycker det här låter konstigt eller, har hört andra som köpt fån dom. | |
|
Med de bemötandet vore de konstigt om de jobbar sig rika! |
|
| Jag tror han helt enkelt inte orkade med det. | |
| Låter som en riktig säljar typ de dära :D | |
| Jag hade inga som helst problem när jag skulle bygga rostfritt system och köpte av dem? De var jätte trevliga och hjälpsamma! | |
|
jag har också hört lite konstiga ord där ifrån!!!! ///HOLSET HX52/// |
|
|
Hej! Det är inte samma firma, men ligger väll vägg i vägg. a-alt tillhandahåller rakarörs prylar när de bygger avgassystemen. Jag har handlat en hel del rör på rakarör, inga problem alls. Iofs dividerar jag aldrig med dem. Jag kommer med inköpslista, läser högtidligt uppifrån och ned på listan, varvid de går och hämtar delarna :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.