|
|
|
|---|---|
|
Vad säger panelen? Vad kan följande inredning vara värd: Inredning bestående av framstolar, baksäte, dörrsidor, mittkonsoller, ratt, växelspak, handskfack etc. från en Alpina B10 Bi-Turbo. Det är svart buffellskinn med alpina sömmar på stolar, baksäte och dörrsidor. Allt är i mycket bra skick och ska ha varit med i ca. 8 000 mil. Vad kan allt detta vara värt? Min bil Länk - 4 sale | |
|
e34briliant: 8000-10.000kr lite beronde på slitage och skick. Kan man svänga förbi dig och ta ett titt på inredningen efter helgen? |
|
| Nu blir väl Starre sur på mig men jag skulle nog vilja säga 10-15000kr och då närmare 15 än 10. Denna inredning måste vara den mest eftertraktade som finns till en E34:a. Om det finns någon som har en fin BiTurbo med den simplare inredningen, så kan dom nog tänka sig att betala bra för denna. Det skulle i alla fall jag gjort om jag haft mina BiTurbos kvar :) | |
|
Jo 8 - 10 000 känns lite lågt. Om jag ska vara ärlig så betalade jag mer än 15 000 kr för inredningen. Och det var 2 år sedan. Tänkte mest kolla vad folk tycker att inredningen kan vara värd och om jag gett ett överpris för den :) Min bil Länk |
|
|
B10Tobbe: Jag backar och håller med dig att ditt pris låter mera rimligt |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.