|
|
|
|---|---|
|
Sidan är inte så snygg ännu, men bilderna är färska!! Länk /Bruno /Jörgen | |
| Missade du att fota 540:in med kompressor. | |
|
Och min med nypolerade 19" : ) Mvh Ingo E39 snart med blankpolerade 19". |
|
|
540:n såg jag inte (var stod den?) Ingos ruggiga 19" finns med. Lägges upp inom kort! /B |
|
|
Fler bilder från träffen finns på: Länk \\\Wiktor (på zatzy.com) står för utrymmet på nätet och jag stod bakom kameran. |
|
|
Bruno> Kul det ska bli å se resten av bilderna. Kanon väder och massa justa bilar. 540is stod i sista raden längst ner vid gräsmattan. Mvh Ingo E39 med blankpolerade 19". |
|
| Kryptonit, jag är mycket tacksam över att du har tagit bort reg nummret på dina bilder.(min bil finns bland bilderna). | |
|
Brukar alltid ta bort regnummer.. man vill ju försöka att göra det så svårt som möjligt för banditer som rycker M3-speglar och annat skumt folk. Om kortet på din bil blev bra så kanske du vill ha en stooor bild (originalbilderna är 2048x15?? ca 1,5 MB). Det är bara att skicka ett mail i sådant fall. (Lyckades få med min egen kärra också - den blåa på bild 1 :) |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Shelbyn är urläcker, tänk om man köpt en sådan för 30år sedan vilken vinstlott.Enda bil som trots svängande konjukturer aldrig sjunkit i pris. Var för 25 år sedan dubbelt så dyr mot en vanlig Musse beg.men ändå "billig" mot idag.ca 20-25 tusen kronor. idag minst ca 250 om det går att få tag i nån . Fina BMW så klart också. MVH Hasso |
|
Fler sidor från träffen :) Länk Länk Mvh Ingo E39 med blankpolerade 19". |
|
|
Ännu fler bilder och jag tror bestämt att 540is är huvudatraktionen : ) Länk Mvh Ingo E39 med blankpolerade 19". |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.