AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
4.444

Nya 3-Serien

Sida 2 av 2
Clubsport: Det är möjligt, dock står det i annonserna att det är rätt stor "besparing" men jag antar att denna skillnad gäller då de delarna väljs separat och detta kan ju alltid försäljaren hänvisa till. I bland har M-sport paketet erbjudits för specialpriser och då är det kanske inte så stor vinst man gör med Bavaria.

IAA (Frankfurt) är endast vart annat år (ojämna).
ol
790
ollen
MB E300 cab -20
Ang IAA: ja och vart annat år (jämna) är det i Paris.
Prefaceliftad e9x med m-pkt borde mao klara sig ganska bra precis som med 5-serien?
Bavaria pkt är ju bara comfort o advantage plus sportstolar och Xenon. Ska se om jag hittar annonsen för det blev inget billigare än om man la till grejerna separat.
Clubsport: Det var "Bavaria M-sport" jag menade och detta tyckte jag verkade förhållandevis förmånligt i detta ingick ju M-sport paketet och speciella 18-tummare, tror det var 59.900kr det kostade. Bara M-paketet kostar väl 45kkr? Ibland har de visserligen haft vissa kampanjer på M-paketet (17.900kr) också men detta verkar ha upphört nu.

Hur det ligger till med vanliga bavariapaketet skall jag låta vara osagt.
Länk här är bild på den uppdaterade idriven .. ser lite enklare ut nu än förut
Länk uppdaterar med ytterligare lite bilder... nu är det inte långt kvar :D
Ko
7
Koppen88
316i - 92
mmm, den va grymt snygg :)
Jag gillar inte att dom har kopierat huven från Skoda Octavia..!
Syns bättre på den här tidningsbilden, ser inte klokt ut!

Länk
Nej BMW har inte lyckas med trean designmässigt. O inte tycks det bli mycket bättre... :(
Visa användare
4.266
J.Dredd
535dAT M-Sport e61
M535i e28 -86 BMW-Cup
Z4 Roadster 2.5 -03
Hmm.. Tycker att faceliften ser konstig ut. Hoppas att det ser bättre ut när man får se bilen live (vilket den lär göra). I vissa vinklar så ser den ju ut som en koreansk/japansk småbil.

///Jesper
"Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad."
linjen ner from lykterna passar inte riktigt ihop med luftintagen ner till.. ser ni att linjerna inte verkar gå ihop:(
be
276
bewing77
330i Sedan -08
Tycker fronten är snyggare pre-facelift, men jag skulle mycket väl kunna tänka mig de baklysena. Får väl se, jag tycker många BMW gör sig mycket bättre i verkligheten än på bild, när man kan betrakta den från olika vinklar.
Ko
7
Koppen88
316i - 92
jag tycker den e grymt läcker ;)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.