|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Clubsport: Det är möjligt, dock står det i annonserna att det är rätt stor "besparing" men jag antar att denna skillnad gäller då de delarna väljs separat och detta kan ju alltid försäljaren hänvisa till. I bland har M-sport paketet erbjudits för specialpriser och då är det kanske inte så stor vinst man gör med Bavaria. |
|
| IAA (Frankfurt) är endast vart annat år (ojämna). | |
| Ang IAA: ja och vart annat år (jämna) är det i Paris. | |
|
Prefaceliftad e9x med m-pkt borde mao klara sig ganska bra precis som med 5-serien? |
|
| Bavaria pkt är ju bara comfort o advantage plus sportstolar och Xenon. Ska se om jag hittar annonsen för det blev inget billigare än om man la till grejerna separat. | |
|
Clubsport: Det var "Bavaria M-sport" jag menade och detta tyckte jag verkade förhållandevis förmånligt i detta ingick ju M-sport paketet och speciella 18-tummare, tror det var 59.900kr det kostade. Bara M-paketet kostar väl 45kkr? Ibland har de visserligen haft vissa kampanjer på M-paketet (17.900kr) också men detta verkar ha upphört nu. Hur det ligger till med vanliga bavariapaketet skall jag låta vara osagt. |
|
| Länk här är bild på den uppdaterade idriven .. ser lite enklare ut nu än förut | |
| Länk uppdaterar med ytterligare lite bilder... nu är det inte långt kvar :D | |
| mmm, den va grymt snygg :) | |
| Jag gillar inte att dom har kopierat huven från Skoda Octavia..! | |
|
Syns bättre på den här tidningsbilden, ser inte klokt ut! Länk |
|
| Nej BMW har inte lyckas med trean designmässigt. O inte tycks det bli mycket bättre... :( | |
|
Hmm.. Tycker att faceliften ser konstig ut. Hoppas att det ser bättre ut när man får se bilen live (vilket den lär göra). I vissa vinklar så ser den ju ut som en koreansk/japansk småbil. ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
| linjen ner from lykterna passar inte riktigt ihop med luftintagen ner till.. ser ni att linjerna inte verkar gå ihop:( | |
| Tycker fronten är snyggare pre-facelift, men jag skulle mycket väl kunna tänka mig de baklysena. Får väl se, jag tycker många BMW gör sig mycket bättre i verkligheten än på bild, när man kan betrakta den från olika vinklar. | |
| jag tycker den e grymt läcker ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.