|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder. HUr går man lättast tillväga om man ska byta upp sig till M3 kjolar på en e36 -97 328. Coupe. MVH Rikard Att köra Saab är som att knulla tjocka tjejer, roligt så länge polarna inte ser på! Att styla en Saab är som att sminka en gris! | |
| Om du redan har plastkjolar så är det ju bara att slita bort de gamla och snäppa dit M-kjolarna. Har du inga plastkjolar idag så behöver du borra hål i trösklarna. Då behöver du borrmallar. Sådana har jag som jag kan skänka bort om någon vill ha. Hämtas i Uppsala eller Kista i så fall. | |
|
Adelson: du kan inte skicka dem då? " Det är inte farten som dödar, det är sättet du stannar på " |
|
| Nej det blir för mycket besvär. :-) Och så kostar det nu några kronor. Det är nog lika bra för dig att köpa nya hos din BMW handlare, de var billiga har jag för mig. | |
|
oki, då vet jag det..tack så mycket! men du har inget bra tips var man kan köpa m3 paket i abs plast?ialf fronten.. " Det är inte farten som dödar, det är sättet du stannar på " |
|
|
Av någon anledning så har jag ett par exempel på det. Fronten i ABS (kopia: Länk Alla delar (BMW original): Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.