|
|
|
|---|---|
|
Hej Var ute med kompisens M3 05 CP häromdagen och provade lite "driftsvängar" dvs 180 graderssväng med gas så att bakhjulen släpper :) Då märkte vi att det var betydligt svårare att göra svängen åt höger än vänster, den började nästan "hacka" sig fram. Idag var vi ute med min bil M3 02 och testade samma sak (dock var det regn). Det gick hur fint som helst åt vänster. Men åt höger så lät det som bussningarna eller nåt "hackade/vibrerar". Någon som kan ha en ide vad det är? Mvh | |
|
Dax för Powerflex? =) Do it big |
|
|
Köper man powerflex till länkarmarna så ska man ju veta att man får slipa på länkarmarna i fram om du ska få på dom, been there done that :P Ska bli intressant när 4 hjulsinställningen görs nästa vecka hur den kommer röra sig i kurvorna med massa nytt godis :D |
|
|
Ska troligen hänga i coiloverkit (H&R club sport Nürburgring) nästa vecka ! Är det lika bra att byta bussingar då eller funkar orginal? Do it big |
|
|
Powerflex bak är helt ok! Passformen är perfekt, och jag är mkt nöjd med resultatet. Det är fram som det är problem med passformen. På en 05 CP så vet jag inte om det sitter bussningar från CSL. Dessa är helt ok, dvs om bilen inte har en massa mil Tänk även på att bärarmsbussningarna fram kan ha olika ytterdiameter. En 02:a kan ha den större varrianten. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.