|
|
|
|---|---|
|
Hej, Nån som har förslag på fler trevliga modifieringar man kan göra med min bil? När jag köpte den såg den ut så här: Länk Sedan dess har jag monterat blackline-bakljus, tonat rutor samt bytt fälgar. Resultatet ses här: Länk Någon som har smakfulla förslag? Jättevingar och snöplogsspoilers går fetbort, men det kanske finns bra mods som jag har missat? /Micke | |
|
Egentligen borde denna tråd ligga i "Styling"... ...men ett exteriört M-paket gör ju en del, men det kostar också lackat och klart. Även M-ratten är att föredra om du inte har den. Ett tips är att kika på de amerikanska E90-forumen för inspiration. |
|
|
Svarta njurar så klart :) Annars tycker jag det räcker, smakfullt men ändå personligt. |
|
|
Har du bilder på bakpartiet? Jag funderar nämligen på att köpa till Black Line bakljus till min E91. Vore kanon med en bild på hur det kommer att se ut när det är klart. __ Min bil: Länk |
|
| hartge eller alpina läpp till fronten tror jag skulle passa | |
|
Jag kan väl tycka att ett M-paket på det där och bilen är komplett. Inget mer behövs. Men att slänga på ett m-paket nu kanske känns mindre prisvärt, vad vet jag? |
|
|
Grandy: Jag har vanliga sportratten, tycker den är mysig nog :-) Mugge: ska försöka komma ihåg att fixa bild på baken ikväll. Blacklinelampor gör STOR skillnad, det borde sitt apå original. bmw_jerry: Nån bild? Det här med m-paket... Hur stor skillnad är det egentligen? Nån som har bilder så man kan jämföra? |
|
|
lite inspiration Länk SPONSORED BY: SpeedCouture | Mekonomen | BMW CS |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.