|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| no fear.. är bilen din körklar? blir det åka av på strippen också? | |
|
Tja,kom en timme innan så är ni i god tid.dom enda bra platserna är ju innan rakan och det fylls snabbt!Men som sagt det är ju svårt att säga hur tidigt man bör vara där.Men jag kommer nog en 1/2 -1 timme innan det börjar med min silver met. M3:a-95 :) Mvh Ricke |
|
|
Vilket klockslag börjar det? Mvh Patrik 325i -92 |
|
|
Det håller på mellan kl. 9.00-17.00 och det kostar 100kr i entré. Mvh Ricke |
|
|
Ska dit men det blir nog i polarens M535:a.. /Johan |
|
|
jepp..kommer dit med m5:an... det blir troligen strippen för mig också=) /NoFear |
|
|
NoFear: det vore roligt att titta lite närmare på din bil hur du har gjort och så! Ska det vara på det viset?! |
|
boween |
Det e klart man ska dit å köra....man bor ju i Emmaboda! |
|
boween:är det du som har den blåa M3:an eller har du kanske en gul???Vi syns väll då på Lördag :) Mvh Ricke |
|
| trevligt | |
| Hoppas bmw folket fick behålla sina körkort efter dagen ... | |
|
Jag har kvar mitt,körde lugnt... HUN power. |
|
| Går det att göra annat i en 525:a? (smile) | |
|
det går o få upp den i 220 med 5 i bilen... HUN power. |
|
|
jag klarar av att få upp min 320 i 160 med fem pers i bilen, fast då går varvstoppet i!! så det är maxfart!!! Ska det vara på det viset?! |
|
|
Polisen tog väll Ca:22 st körkort på Lörsagen den 18 maj :) Tur man inte körde M3.an så hårt så att man blev av med kortet.Körde typ 90 km/h,gissa om man blev omkörd!!!Idag,söndag 19 maj så var det liknade på flygrakan fast för Motorcyklar och då blev jag först omkörd av ett gäng motorcyklar som körde på bakhjulet bl a en Yamaha R1:a!!!Men sen drog man ju om dom alla och blinkade lite med varningsblinkersen,gissa om dom blev sura :) Mvh Ricke |
|
|
Man tog det relativt varsamt så man klarade sig från böter, m.m. Träffade på en enda poliskontroll fast man blev varnad innan så det var lugnt. ** be as free as you want ** |
|
|
Var på bröllop kunde inte komma, är det nån som vet hur mycket folk som var där. P.s är det nånstans polisen står så är det runt Emmaboda vid denna tillställning, 22 till har lärt sig detta. Ola |
|
| ca 10000 besökare... | |
|
Är det någon som har bilder eller filmat från emmaboda ? Eller vet en adress (url) till sida med filmer/bilder ? cruZZe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.