|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Några mer här på forumet som ska dit? Det finns inga för stora motorer, bara för små plånböcker! | |
|
japp jag ska dit med min M3:a.Bor bar 10 km från platsen så det är ju inte så långt :) Mvh Ricke |
|
|
jag ska dit! Ska det vara på det viset?! |
|
|
fast jag vet inte vilken bil jag ska ta dit! kanske blir E21:an!=) Ska det vara på det viset?! |
|
|
Japp jag kommer.Man få köra tidigt .... RSJ 397 |
|
| Jag ska dit.Åker ifrån Göteborg. | |
| Jag ska dit, tråkigt att dom snabbaste bilarna inte kommer dit | |
|
he,he....blir nu mycket BMW bilar här hemma i Emmaboda :) Då får vi vissa vilket märke som gäller!!!!!! Mvh Ricke |
|
|
kommer... åker från stockholm /NoFear |
|
| Hur långt är det från sthlm? | |
|
ca 55mil... NoFear |
|
| Vad kostar det och köra? | |
|
Jag kommer...blir nog både att köra och att ställa ut.. Pengar löser inga problem men jag har hellre sex i en BMW än i en Opel.. |
|
|
Kolla på www.bilsport.se där kanske det står nått... Mvh Ricke |
|
|
Kommer att stå med M3:an i SASCA:s hörna , inte snyggt byggt med väl ljudande ! ///TONY SILVER FÄRGAD M3:a med Angel eyes |
|
|
Jag och kompisen (325iac -92) kommer dit i våra bilar, åker redan på fredag och bor på vandrarhem. Hör av er om det är andra som skall dra dit ner på fredag. Vi åker från Trollhättan. ** be as free as you want ** |
|
| Hur dags börjar kalaset där då? | |
|
09.00-17.00 entre 100´kr |
|
|
Kommer ett patrask från Växjö =) /Swe |
|
|
tror det stog att det skulle kosta 50 kr att köra!!! men jag är inte säker! Ska det vara på det viset?! |
|
|
Kommer också! Någon som vet hur tidigt man bör vara där för att få en hyfsad plats? Mvh Andreas L |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.