|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
rr530510 Var lämnade du in bilen? BMW ville ha 9700:- för motor och 3220.- för kablage och styrning. sen tillkomme det arbete på ca 8 timmar enligt killen på BMW (8000.-) låter väldigt dyrt med 21000:- för detta. Blev lurad av mitt försäkringsbolag Vesta, tydligen så gäller inte maskinskada på Importerade bilar. det hade jag inte fått någon info om då det tog ca 2 månader innan jag fick mina försäkringspapper med posten. och igår efter att jag pratat med Vesta ringde dom upp igen och sa: "oj förlåt att jag inte informerat om detta det BRUKAR jag göra, det tillhör ju allmän kännedom att importerade bilar inte täcks av maskinskada. Ja just det du måste ha Imobilizer och larm också, det däremot viste inte ens jag" Helt sjukt att dom kan göra såhär, jag hade adrig valt detta om jag vetat från början att maskinskada inte täcktes? Och jävligt snyggt att påstå att det är allmän kännedom. Nu byter jag försäkringsbolag, hade jag tagit originalförsäkring som jag tänkte från början så hade jag haft detta täckt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.