|
|
|
|---|---|
| Brukar Bmw-priserna sjunka mycket på börsen på hösten med tanke på att man har kört dom på somrarna och en lite sämre årstider väntar? | |
-:BeeMWe:- |
Svår fråga. Beror på vad för bilar man talar om. Cabarna brukar vara lite mer svårsålda :) Vinterbilar brukar gå åt fort, sånna som körs på vintern där rost och sånt inte spelar roll och man skrotar dem när våren kommer. Gamla 316/318. Det är en massa ungdomar som tar körkort på sommaren, skolorna är fullbokade så ungdomsbilar kanske är mer eftersökta på sensommar/höst. |
| Jo det var en ungdomsbil jag tänkte på fast jag vill ju ändå att den ska vara fin och inte så rostig. Tänkte på en gammal och hederlig 316/318 för en inte allt för dyr peng! Tar körkortet snart och tänkte ha en bimmer i höst och köra runt med! | |
gagge |
som beeee säger stämmer. sen e de ju så att utbudet är större på sommaren, men jag tror i allmänhet inte att skillnaden är alltför stor ändå... ett tips: köp bil EFTER körkortet... så du vet att du har kortet i handen o inte får vänta om du möjligen skulle kugga... MVH gagge |
| Ska ta lappen jobbaa i sommar och sen köpa mog en Bmw som jag ska vårda som ett litet barn! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.