|
|
|
|---|---|
|
jag undrar om 22000 mil är långt för en bmw 328-96 svensksåld? och vad man skall titta efter vid beggagnat köp. vad är e sån värd? skall tillägga att det är en Coupe. | |
|
22000 mil är ingenting om de är välskötta bil,och tvärtom är de väldigt mycket. De jag vill säga är att man inte bara ska stirra sig blind på milantalet,för den säger mindre än vad många tror. Finns de dokumentation på service,kvitton etc som styrker underhållet skulle jag lätt välja den framför den som gått typ 15000 med tveksam historik. Kolla här till vänster på "begagnatguiden" om vad du ska kolla lite extra. Svårt att säga vad en bil är värd utan att ha sett den. Men oftast så ligger en coupé ett par tusen lappar högre i pris än vad en sedan gör. Sen om den tex har m-paket så stiger värdet yttligare. I stora drag så en 328 coupé i bra skick med bra historik får du nog räkna med en ca 50tkr. |
|
| Min förra 325 från -94 hade gått 34,0000 mil när jag sålde den, spann som en katt och drog ingen olja. Aldrig renoverad eller öppnad. Ingen anledning till oro! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.