|
|
|
|---|---|
|
uppdatera mk3 från sw 3-1/60 till 3-1/63 är detta lönt och vilka fördelar/ nackdelar finns det. Vilka problem kan man stöta på? Behövs det någon cd key? Navigatorn Mk3 sitter i en Bmw 320 2002. Navigatorn känns lite seg i att ändra vägval när jag inte väljer rätt rutt. Tackar för svar och hjälp. | |
|
Definitivt lönt att uppdatera till den sista mjukvaran för mk3 som släppts. Det finns dessutom många buggfixar i den. MEN... Om du gör en halvbra skiva själv så kan mk3an låsa sig... Var därför 100% säker på vad du sysslar med. /Andy |
|
|
Jag har sw3-1/53 om jag inte miss minner mig. Och jag upplever den seg som f*n när jag ska ratta adresser samt att den inte hänger med i kartan, den hackar lite, flyter inte på. Har läst mycket om uppdateringen och verkar vara lite små trixigt om man inte är händig. Finns det nån som har skivan som man kan köpa eller låna? |
|
|
Finns att ladda ner här Länk Enligt flera källor så är ibland V29 lite strulig så välj t ex hellre V28. På ovanstående sida finns också instruktioner om hur man gör. Nu var det länge sedan jag uppdaterade MK3 men vad jag kommer ihåg så blev det lite snabbare med de senaster versionerna så det är värt att uppgradera till 3-1/63. ___ //Ulf |
|
|
Tack för svar. jag har uppdaterat med v29 som jag laddade hem från nätet. har dock inte märkt någon stor skillnad. |
|
| Okej då tankar jag hem v28 då! Tack så mycket för hjälpen | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.