|
|
|
|---|---|
| På multifunktionsratten så finns det en knapp som jag inte har listat ut vad det är för något. Bilen är Franskimport så intstruktionsboken är på franska vilket jag inte är så haj på. Iaf så knappen i fråga är den som sitter mellan minustecknet til lfarthålalren och återcirkulationsknappen til lac. Symbolen är en Ring/Nolla. kan någon vänlig sjäj berätta vad den knappen betyder :) | |
| Du stänger av den satta hastigheten. :) | |
|
Vänta nu? Vadå återciruleringsknapp till AC? De fyra knapparna till höger på ratten är hastighet upp, ner, återställa samt stänga av. |
|
|
aha, så det är det den är till för. tackar så mycket. ja först så har du knappen som gör att bilen återgår till den valda hastigheten när man till exempel har bromsat. Sedan är det plus sedan minu. Sedan "Nollan". Längst ner har du en knapp med 3 pilar som går i en cirkel. Vilket är väl återcirkulation av luften som finns i Kupén då man tillexempel kör förbi ett pappersbruk :) Lånar aen bild på blocket. Länk Är du med i spelet nu? :) |
|
| Aha, jag har bara haft E39'or med M-ratt. :) | |
|
Jaha då är det därför :) Du har ingen över? =) |
|
| Ne, men det brukar finnas gott om dem på blocket. | |
|
Jag har en knapp till, under cirkulationsknappen, som är till rattvärmen. BMW CS #5206 |
|
|
Istället för cirkulationsknappen, skall det va. BMW CS #5206 |
|
|
Lus. Du som haft bialr med M-rattar. Dom som jag hittat står det passar melnna -97 till -99 eller vad det nu vvar. Men Har aldrig sett någon till -96 årsmodell. Vet du om det är samma som 97- och frammåt? Christer Silvén: Rattvärme, Vilken lyx :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.