|
|
|
|---|---|
|
Har en liten fråga som kanske kan läggas på listan över dagens ilandsproblem.. Är så att jag tappat BMW märket som sitter på nyckeln. Någon som vet om man kan få tag på nya sådana?! Ser ju alltid lite trevligare ut när det sitter där.. ;) | |
| Tror du kan köpa det hos närmsta BMW-återförsäljare. | |
|
Får kolla me dom imorn.,. ;) |
|
|
Enligt BMW i Lund finns inga sådana emblem att få tag i, det blir att skaffa ny nyckel i så fall. 1600 kronor tror jag de sa att en ny nyckel kostar, Wargen |
|
|
Har inte hunnit ringa idag men är det som du säger så har jag fler nycklar.. ;) Köper inte ny nyckel för den saken skull.. ,=)) |
|
|
Mät den som sitter på pärmen till instruktionsboken. Min trillade bort och innan jag hann klistra dit den hann dammsugaren troligen äta upp den. På en skrot kanske det går att hitta någon beg nyckel eller pärm eller nåt. Tycker som du att 1600:- känns lite fåfängt för ett litet märke ;) |
|
| Samma problem har hänt mig precis. Det finns inget sätt att få tag i märket? | |
|
Har funnits en kille på Ebay,som solgt renoveringssats till nyckeln. Länk |
|
|
Länk |
|
| Det stämmer att de inte finns att få tag på, jag skaffade en från en kass nyckel och limmade över den på min egna nyckel :) | |
|
Väcker liv i denna tråden igen eftersom det alltid kan hjälpa någon... Hittade denna: Länk Dom säljer emblem till BMW-nycklar för ca 150:- inkl frakt (för 10 st) till sverige. Beställde precis så jag vet inte hur dom ser ut eller om det ens kommer några... :) |
|
|
Vore annars kul att göra en egen logga. M-sport, Autopower-logo(finns det någon?) eller vad som. Jag kan lätt fixa det i asien för inga pengar alls. Fixar någon bara en vektoriserad fil så borde det inte ta mer än ett par veckor. |
|
|
Till E90-nyckeln finns numer lösa emblem på BMW. Inte många kronor, bara lite pill med lim. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
Var lite snabb där, skulle funnits edit. Inte helt omöjligt att det därmed finns emblem till fler nycklar, eller att det helt enkelt är samma emblem på olika nycklar. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
| Hangaround: Jasså? Då hade jag ju inte behövt beställa 10 st från UK... :) Jaja, det var för att jag såg en annan tråd där det skrevs att BMW själva inte hade emblem utan det var till att köpa nya nycklar i så fall... | |
|
Finns på BMW och är billiga dessutom. Länk **BMW-ägare i 30 år och fortfarande lika entusiastisk som 1980** |
|
| Länk 174:- + frakt | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.