AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.322

Stylabilen.se är det trovärdigt företag ?

Im
27
Imola_M3
M3 Smg 2 - 02
Tänkte kolla om någon vet om Stylabilen.se är ett trovärdigt företag ? för jag tänkte handla lite kolfiber delar till min M3 därifrån ?

MVH IMOLA_M3
va
38
vassmar
M3 E46 SMGII -02
Jag har själv aldrig handlat där men som jag förstått så är det ett omtykt företag. Och Razvan finns ju själv här på forumet.
Ma
309
Majid
320dA Touring -10
Jag och några andra kompisar tänker köpa CCFL ringar med gult sken som tydligen inte finns i Sverige för försäljning, ha skulle höra med han leverantörer om dem kunde ta hem, återstår att se enligt honom skulle han återkomma på måndag/tisdag... Men jag ser ingen anledning att vara misstänksam.
po
77
polman1
Bmw 528iaT-00
Det är ett seriöst företag så du kan vara lugn.Har själv handlat där ett antal ggr...
Riktigt bra företag, har handlat där fick sakerna snabbt, valde att hämta dem på plats och personerna jag träffade gav ett riktigt bra och trevligt intryck.
Så shoppa loss.

"I have done this a thousand times,and no one has been hurt (much)."
Länk
Länk

/Udo Dirkelsniff
Visa användare
1.542
Razvan Terme
BMW 323i E46 Sedan
Först och främst vill jag tacka personerna ovan för den positiva feedbacken. För det andra, jag är den förste att erkänna att allt inte har fungerat 100% under dessa år som firman har funnits. Dessvärre har det funnits förseningar som ibland berott på vår okunskap, dels på val av leverantörer samt andra faktorer som ibland inte kunde ha förutspåtts. Det har även hänt att jag har missat vissa e-mail, tyvärr och jag vill inte skylla på något annat än den mänskliga faktorn. Men vi har alltid försökt kompensera drabbade kunder på ett eller annat sätt.
På senare tid har vi dock försökt sortera bort leverantörer som var lite oseriösa eller hade för lång leveranstid. (OBS. gäller ej kolfiberdelar, CSL fälgar som dessvärre importeras från mestadels USA och där vi inte kan påverka leveranstiden så mycket).

Vill även passa på och tacka alla våra kunder som vi fått genom det här forumet.

Ha en trevlig söndag

Mvh
Razvan Terme

www.stylabilen.se
Zt
399
Ztefan
520dT M-Sport F11 -12
Jag själv har handlat där flera gånger och är nöjd. Tror Razvan har missat mitt senaste mail ang Hamann läppen :P
Har handlat och blivit nöjd varje gång! Har även tänkt handla mer, mycket snart!
Bo
89
Booven
320d Touring
M-Sport
KCR
Har ingen erfarenhet av Stylabilen.se men Danne på StyTun.se är ruggit bra att ha och göra med. Snabba leveranser och ruggit bra service. Satte på mina CCFL-ringar och kromringar i helgen och är supernöjd.

Visa användare
625
Sjoling
BMW 330CI M-TECH II
Har oxo handlat där. Snabb leverans 100% kvalité! Bra service
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.