AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.040

Mycket viktigt meddelande till alla BMW ägare!

Transocean
BMW Sauber F1 med polska Robert Kubica kvalade in som etta inför morgondagens Bahrain GP!!!!!! Femton år sen sist! Helt otroligt! Och efterlängtat!!!!!!!!!!! Jag vill se den blåvita (finska färger, skiter i de finska förare fast jag är finne!!!) super-bmw:n ta en överlägsen seger i morgon! Har redan börjat kyla champagnen!!!! Tror att jag drar å genomför ett par burnouts med M60:n!!!!
Transocean
Förresten samma man som efter denna crashen Länk var bitter då han inte fick delta i nästa race...att köra bmw over the limit is to develop the bavarian beauty
Visa användare
1.397
Erik G
X3 2.0d 16 Brunmetallic
Så typiskt att man inte var hemma och tittade då :(
SÅ GÖTT;) underbart att ferrari och mercedes får åka i dammet av BMW :)

When batman takes a vacation he does the Gumball
Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

Nice som sagt...

Men huruvida Mclaren och Ferrari sedan får åka i dammet under själva racet återstår att se,förhoppningsvis klarar BMW av Mclaren Mercedes till slut+till sist även Ferrari...håller med om att det vore ju "kul",men just nu ser det relativt svårt ut..
Men säsongen har bara börjat och det med mersmak BMW...Bra! :)

Mvh Janne.
bra bmw :D ser ut att bli en bra säsong... hoppas man kan fortsätta såhär och ta lite vinster oxå... kubica e riktigt het nu
la
639
larsssss
325xi Touring -06 (E91)
Fantastiskt kul för BMW, Kubica och hela sporten!

Tyvärr är jag pessimist angående vinstchanserna i morgon. Tror inte topphastigheten räcker till, men topp tre är fullt möjligt. Blir hur som helst ett intressant lopp, förhoppningsvis med många omkörningar.

/Lars

Don't adapt to the road. Be the road.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.