|
|
|
|---|---|
bmwracer |
är det någon som vet hur mycket bensin en m3 cab eller coupe drar ungefär? är reservdelar dyra? service är det svindyrt eller okej priser? syftar mest på cab. |
|
hejsan.. en kompis till ej har en m3 cab. jag har för mej att hon sa att dom drar ganska mycket. o du vill så kan jag höra med henne? vart bor du någonstans? o du vill så kan jag be henne ringa dej anngående information? hon har en m3 cab 96á. om du inte vill skriva ut ditt nummer här så kan du maila mej amanda_aaa@hotmail.com Mvh amanda amanda |
|
|
Dem drar nästan lika mkt beroende på hur man gasar.. Ingen av dem är bensinsnål.. |
|
| m3efl: det stämmer faktiskt, m3:an drar ungefär lika mycke ganska oberoende hur man gasar. Jag ble förvånad över hur mycket mindre (?) soppa det gick åt på en "lugn tanks körning" jämfört med en hård, inte e det mycket som skiljer. | |
sebbe_bmw |
328-Johan: Fin hemsida och bil måste jag säga! På den engelska versionen av sidan står det 5.6 och på svenska 5.9 sek till 100...Vad gör den på? Sebbe |
| 3,2 cabben gör på 5.6 | |
bmwracer |
tack för alla svar det blir nog en m3 cab fast man vill ju ha en bil snarast såvifår se. |
| 60 mph är inte samma som 100 km/h, där ligger skillnaden... | |
|
Varför svara på sitt eget inlägg? Verkar jäkligt oseriöst! BMWCS #04759 BMWCS Syd KAK |
|
|
Verkar vara populärt att svara på sina egna inlägg, bmwracer- varför ställer du en fråga och sen svarar du på den själv????? |
|
bmwracer |
vad har jag svarat på??? tackade bara för alla svar eller??? |
|
Tjenare. Man kan kolla ip nr och de 2 första inläggen kom från samma IP dvs samma dator (oftast). /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
BMWRacer.... Tror att någon jäklas med dig... Fick ngn jävel som matchade sitt IP-nummer med mitt. Vet hur det känns... =( Mvh Tobbe |
|
bmwracer |
förstår vet inte hur det gått till men varför skulle jag svara på mitt eget inlägg. sitter ni verkligen och kollar sånt. lite att göra? MVH Jonas |
|
Hmmm, verkar skumt! Är det någon som är ute efter att få adressen till ett lämpligt stöldobjekt? (Ett inlägg med samma IP som frågeställaren, desutom ville personen ha ett litet telefonnr.) Paranoid? Ja, kanske?! Mvh |
|
| Hmm.. skumt?? | |
|
328-johan.. Jovisst själv trodde jag att 328 drog mindre än m3an men efter att ha ägt båda 2 så vet man.. |
|
|
Samma IP=samma dator? Nja, dags att avliva den myten kanske? Sitter jag t.ex. på jobbet så är vi några tusen personer på samma IP nummer. Så att det är massa "IP poliser" som sitter och kollar IP nummer på var och varannan som gör inlägg och därefter drar förhastade slutsatser kan nog vara mindre bra ibland. Hur det ligger till för "bmwracer" vet jag dock ingenting om. |
|
|
328:an drog så klart mindre... du missuppfattade nog. läs inlägget igen :o) OCH JAG SITTER PÅ EN ANNAN DATOR NU SÅ NI BEHÖVER INTE KOLLA IP'T :o) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.