|
|
|
|---|---|
| Är det någon som fått sin CD-växlare lagad på något bra ställe? Min växlare vägrar spela upp skivorna. Skulle gärna vilja ha igång den, BMW själva tar inte emot den. Byta ut mot någon blinkade modern sak med CD i bilen vill jag absolut inte, bilen det gäller är en M3 -95 med Stereo BMW Business RDS och tillhörande soudsystem. | |
|
leta efter en beg, eller ring centralservice i göteborg |
|
| www.ebay.de | |
|
lagade min själv. Felet på den var att den inte greppade skivorna från kassetten och matade in i läsaren. Rev isär den och smorde upp kugghjulen till mekanismen. Det tidigare felmeddelandet var ”no disk” men efter det fungerade den klockrent. Vet nu inte vad som är fel på din men riv ner den och kika om den ändå är krasch! |
|
|
Visserligen lite sent efter sista inlägget men här har du en guide Länk är för e39, men det hela handlar iaf oftast om smuts, en rengöring helt enkelt. Fungerade på min när jag provade, men nu har den gått sönder igen. Min höll ca 6månader efter rengöringen, men det kan säkert fungera betydligt längre än det efter en rengöring. Att köra bmw är bättre än att flyga första klass ;P |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.