|
|
|
|---|---|
pg_ice |
kan inte vara annat än lagret eller? nån som har nån annan teori? det låter inte mycket så det är nog ingen fara men det är väl lika bra att byta det så man är safe. lagret sitter färdigmonterat på navet när man köper det eller hur? ang muttern som håller navet så ser den lite halv speciell ut. måste man ha nån special hylsa till den? jag har bytt fram på en 325a men aldrig bak därför är man lite ringrostig. tips mottages |
behrozosogh |
pg_ice vart bor du ? Catch me if you can.. De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn |
pg_ice |
det var väl vi som skulle ta ett test va :) 3.0 vs 3.2 Katrineholm |
behrozosogh |
japp... det va vi det Catch me if you can.. De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn |
pg_ice |
jag ska ner till söderköping vid 14 tiden idag du har inte lust att mötas nånstans i norrköping så kan vi ta ett lite test. nu väntar jag ju på en mapping så stryk får man nog :) Shell macken vid rondellen när man kommer in i norrköping vid 13.30 ? ett snabbt test bara :) |
pg_ice |
behrozosogh Om inte annat så svänger jag in vid Shell macken vid första rondellen i norrköping och väntar några min vid halv två. ta mitt mobil nr så kan du ringa om hur det bli så jag vet. om du nu hinner läsa det här iofs. mobilnr: 0768538517 /Patrik |
pg_ice |
behrozosogh! dags att vakna :) jag är i söderköping tills senare ikväll tar du dig till norrköping så tar vi ett race. du har mobil nummret så ring bara |
pg_ice |
är det nån annan med en 3.2a i just norrköping/söderköping som läser det här så är det bara att haka på. |
behrozosogh |
Tja! jag jobbar tyvärr till 23 ikväll. undrar om du fick mitt sms?? annars hade jag kommit. Catch me if you can.. De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn |
pg_ice |
nope inget sms macken jag snackade om var inte shell utan Statoil annars kan vi ju ta ett i morgon är ledig fram till 19 tiden på kvällen |
behrozosogh |
Tja! sorry kan inte imorn heller..jobbar hela dagen. vi får väll ses på spring break så kan vi nog bestämma nått?? |
pg_ice |
chicken shit :) du åker ju på pisk det är väl därför haha |
pg_ice |
obs skojar bara :) |
pg_ice |
åter till topic är det inga blåbär här som har BYTT lagret bak? kom igen var inte blyga nu jag ska inte skvallra till eran morsa. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.