|
Sida 4 av 10
|
|
|---|---|
|
Kul att så många yngre kör 7or! Då är det kanske inte så mycket "gubbil" iaf. Inköpte i påskas min första E38 och det är ett riktigt lyft från E34! PS jag fyllde 61 i maj - är jag näst äldst på det? __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
| 21 är jag och bidrar med den yngre generationen som kör en sjua :). | |
| 16, köpte min förra sommaren.. | |
|
Fortfarande äldst i gänget med mina 65 år och nu tillika pensionist?? Lars Franzén |
|
| 32, har haft 7:a sedan jag tog KK 96. | |
|
Jag köpte en 525i när jag var 17 och satte den i diket en halv vecka efter att jag fått mitt körkort. Köpte sedan en 735i-89 efter ett halvår (18 år) och har ägt den fram till idag. |
|
|
Jag är 19 idag :) Synd att det inte går att ändra inlägg om man skulle glömmta något. |
|
|
44 år...haft den gamle store i snart 5år. Mvh Janne. |
|
|
Hur många på Autopower köpte sin 7:an ny av BMW-handlaren då? Kan tänka mig att förstagångsägarna inte är direkt representerade i denna undersökning? |
|
| Jag är 18 och har precis köpt mig en 745i e23 | |
| Har köpt båda mina 7:or nya. | |
|
D_D: Imponerande vagnpark du har, minst sagt ! Det hade varit roligt att se bilder på och spec på Din 760i, det kan inte finnas många sv-sålda sådana. BMW CS #5139 |
|
|
Det kanske kommer en dag, brukar dock inte lägga ut info om mina bilar på nätet. Det beror nog mest på tidsbrist samt ett kanske inte brinnande bilintresse, även om jag uppskattar en i mina ögon bra bil. Det skall tilläggas att min 760 är en firmabil, å andra sidan är det jag och min smbo som äger företaget. |
|
|
Blir 48år i December. Har ägt min e38/740/V8 i 2½ månad...Glidarbil till ett pris av en mindre småbil.Säkerheten går före.Skulle inte vilja sitta i en Nissan Micra och bli påkörd av en BMW740. BMW740BORÅS |
|
| köppte min 750 e32 för någon månad sedan och jag är 17 | |
|
35År och köpte min första när jag var 29. 750 När man inte klarar sig med sex :) |
|
|
Jag var 19 när jag köpte min 740iA E38 -96. Har nu haft den i snart två år. Bilder på pärlan: Länk // Emil |
|
|
Jag tillhör också de äldre, 54 år och har haft min i drygt åtta år nu. Min plan är att behålla den 15 år, dvs sju år kvar att njuta om det går som det är tänkt. Jag ställer av den på vintern för att spara på den - det är i alla fall ingen bra vinterbil, för mycket hästar och förhållandevis lite fäste. Har förresten just fått digitalboxen att funka men under färd är det så gott som hopplöst - det var bättre med analogt. (Ja ja jag vet man ska inte glo på TV när man kör...) |
|
|
Här är en som fyller 49 idag. 628csi |
|
|
Jag är 24 och kör min första 7-serie, men definitivt inte den sista :) Mer bil för pengarna är omöjligt att hitta Mina bilar: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.