|
Sida 2 av 10
|
|
|---|---|
|
Köpte min första e38 när jag var 23 år. Körde E38 i två omgångar i sammanlagt fem år. Tröttnade sedan på automatlåda och kör numera manuell bil med lite mer körglädje. E38 är förövrigt fantastiska bilar med komfort i världsklass. Särskilt roliga är dom dock inte... Faller säkert tillbaka till 7-serieträsket när jag blir lite äldre... he he |
|
|
Ähh vadå "tråkiga" , Skaffa dig en 750 så ändrar du uppfattning. Köpte min 750 i förgår by the way , so far so good. 21 år. |
|
|
Grattis E-Bagge och välkommen till forumet, vad blev det för någon? E32 / E38? /Mats J |
|
|
Min första 7:a, en 750 e32 vid 24, underbar bil. Blev stulen i Mölndal året därpå. /Pontus |
|
| Hade min första 7:a då jag var 18år en bmw 730i -92 men nu som sagt bmw 740ia -97 | |
|
Mats-J Det blev en E-32 i så gott som orginal skick vilket är roligt. dock som vanligt massa elektronik som måste fixas till. Skall bli skoj att försöka återställa den så gott det går. |
|
|
E-Bagge, du bor nästan granne med mina föräldrar så jag kanske ser bilen när jag hälsar på dom nästa gång... Vilka spännande elfel har du? Kanske bäst att starta separt tråd om det så inte dena pajas. /Mats J |
|
|
Här kommer ännu en gamling... köpte min vid 51 år. /Stefan |
|
| Jag är 27 haft min snart ett år | |
|
Jag är 45 år och köpte min 740 som vinterbil nu i December eftersom frugan gasade ihjäl vår 525:a :( Är helnöjd med den. FordLTD Min BMW Länk |
|
| Jag är 35år och köpte min i Aug-07, Helnöjd, svårt att hitta en skönare bil. | |
|
Var 17 när jag köpte min första E32 735. 22 när jag köpte min 740iA -97. Immy: Köpte du din E38 på Sellmans? Isåfall har jag provkört den :D |
|
|
34år ung. Bitter som en 90-åring sen e38an vart sjuk... Jag var över 30 innan första 7-an inköptes. Var 19 när första 2002an inköptes. Har tidigare haft 2002or, 518, 735, har nu 525 och 750 e38. Har även tillsammans med en komis, en 750 e32 som skall turbokonverteras (nästan klar) *När nyfikenheten överträffar förståndet* |
|
|
Golddigger: japp var ditt och köpte den förra veckan =) vart är du ifrån då ? prova du den där på sellmans ? Fullgas |
|
| Immy: Jag är ifrån Arbrå, bor i Bollnäs nu. Tänkte byta till mig den när en kille från Ljusdal ägde den i vintras. Är ev. spekulant på 750 E38 just nu.. så snart kanske man är med i gamet igen :P | |
|
okej var Johan som hade den då. ja klart du ska ha en e38 :) Fullgas |
|
| Immy: Ja, det är underbara bilar. Din hade gått lite långt va? men den var välutrustad och i bra skick om jag inte minns helt fel? Faceliftad bak orangea blinkers fram? | |
|
mm den har gått en bit över 29tusen nu, joo de finns de mesta i den och är i skapligt bra skick. Mm måste byta ut dom oranga blinkersarna pajar ju hela looken ;) Fullgas |
|
| 23 år, inne på min första sjua (e38), men absolut inte den sista. | |
| Är 19 och köpte min 730 när jag var 18. Blir nog ett par "7:or" till, Ska dock inte byta förrän jag har råd med en E65. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.