|
|
|
|---|---|
|
Hej tänkte höra om nån vet när vissa grejor kom på E-46an typ Navi 16*9 har bara sett den från årsmodell 02 Och finns sexväxlade lådan till E-46 isåfall när kom den ?? Är ute efter en E-46 Coupe med följande utrustning 328 eller 330 med sportskinnstolar stora navin manuell helst 6 växlad Sportchassie M paket II även Cab kan vara intressant men inget krav . Finns det en sådan bil eller är det bara att välja bort nånting av det jag vill ha och köpa det separat och montera själv . Har letat som en galning på massa annonser i sverige men inte hittat nån med allt som jag vill ha även utan den 6 växlade lådan heller då jag inte tror den fanns till E-46an men jag kan ju ha fel så . Henke M som i Motor | |
|
Är inte helt 100% säker på när 16*9 kom men det kan nog stämma med runt -02 någongång. Min 330Ci -03 har inte navi och i början saknade jag den men nu vet jag inte längre. Men visst det är ju grymt snyggt med 16*9 skärmen och alla funktionerna. Naturligtvis går det att eftermontera fullt ut men för att få alla funktioner så som GPS mm så krävs det en del jobb en massa prylar. Den sexväxlade lådan kom dock på 330Ci med faceliften (kom runt tidig mitt -03) som innebar en del ändringar synlliga som osynliga. Men den bästa ändringen är helt klar den 6-växlade lådan. Jag har kört båda lådorna och det är helt underbart att ha en växel till att lägga i. :) Rekomenderar dig absolut att ha det som ett krav. I övrigt har du bra krav som jag ser det, M-paket II är ett måste och sportstolarna lika så. Går ju lite hand i hand de där två tillvalen oxå om jag inte minns fel. Rekomenderas. Kan nog vara svårt som du säger att hitta en 330Ci med all denna utr. Om så är fallet så hade jag valt att prioritera bort 16*9 och kört på allt det andra. Då bör du finna en del fina ex. iaf. känns det som. Lycka till / Jimmy Länk |
|
|
Tackar för dom svaren BTW grymm bil du har till salu ?? Henke M som i Motor |
|
|
Tackar, trivs grymt bra med den och rekomenderar verkligen en 330Ci som sagt. Här finner du mer bilder på min ACS3 som kanske kan ge inspiration... Länk Mvh Jimmy Länk |
|
|
Ojojoj vilken pärla du har ska leta vidare efter nått liknande =)) Henke M som i Motor |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.