|
|
|
|---|---|
|
KL ÄR 16:30.. såg en e39 540,föraren kom från asien ngnstans.. men bilen..BILEN!! han hade tagit ett kjolpaket som såg ut att passa på en hummer, alldeles för stort sen med skruv och ngt vitt kladd fäst det utanpå org.fel färg var det också.. på sidan hade han ett emblem som sa "v6"! skrev jag inte 540 i rubriken?!JOO..han hade även huven uppe så jag såg 540. vilken syn! förutom kjolpaketet var bilen sänkt till max med plåtisar på, samt att "ngn" hade målat skärmkanterna+sparklådorna helt grå.. synd att jag inte hade kamera..jag har aldrig sett ngt liknande..! | |
|
Och vi andra är glada och tacksamma för att du inte hade någon kamera. Vilken dåre, han måste vara helt tappad bakom en hiss... |
|
| Var det den här bilen du såg Länk | |
|
det kan vara den bilen, men då måste ha ha förädlat den ytterligare för både fram och bakkjolen var hela.. dvs ej uppdelade i småbitar.. den såg iaf helt galen ut.. än är inte den sista dåren född, det är säkert.. |
|
|
Länk rolig kille den där.. |
|
|
Länk Länk samma bil.. |
|
| är han bara ute efter rubriker eller.. fy fan va fuuuuuult | |
| japp det ÄR samma bil,helt otroligt..hoppas att det bara finns en iaf..vilken dåre | |
|
En känsla av att bruka trubbigt våld.... Ngn som känner likadant? och jag åker inte ens E39... "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
| hahaha, vet inte om jag ska skratta lr gråta, skrattanfall för att dölja ångesten av detta åsyn:S | |
| Skrattar mest åt eländet, han måste ha tagit LSD eller nåt när han skulle styla bilen. | |
|
Helt rätt =) /Daniel |
|
| Det där är en testmula för nästa M5'a, den som ska komma 2012. Jag har faktiskt en kompis som är med och utvecklar den, han säger att BMW testar ett litet nytt grepp för att lura bilspioner som blivit ett väldigt stort problem med dem. | |
| Kan ingen ta kontakt med honom och göra en intervju? | |
| Jag förstår mig inte på vissa personer | |
|
Då köper jag en sån 2012, asball juh =) /Daniel |
|
|
skitsnygg,, ska göra samma lika med min ! ruLLEZ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.