|
|
|
|---|---|
|
Som jag förstår från mitt senaste inlägg så ska DITEC överlag göra ett mycket bra jobb. Undrar om någon kan tipsa mig om en bra DITEC firma i Borås/Göteborgs området, men bra "gubbar" som håller i maskinen! Tack på förhand! | |
|
Känner inte till nån Ditec i Gbg längre, men tala gärna med Labbe på Gbg däckcenter, de gör riktigt bra jobb, lämnar inget åt slumpen. Det ligger i Kallebäck, nära Boråsvägen. Telefon 031-165000. Dessa bilar är gjorda där Länk Länk De är 8 år gamla och en av dem har gått över 30000 mil. BMW CS #5206 |
|
|
Kan nämna att MT BIL REKOND i Askim 031-282441 gjort mig väldigt nöjd och jag är petig med min bil. mvh Daniel. Länk Progress through pain |
|
|
Tjena, Undrar också om någon har tips om vilken Ditecfirma i Gbg-trakten som är att föredra. Använde den som låg vid Bmw Mölndal innan och de skötte sig bra när det gäller min bil. Men nu finns inte de kvar längre, så nu får jag anlita något annat Ditec-center. MT Bil rekond arbetar inte med Ditec längre vad jag förstår? Mvh Wiberg |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.