|
Sida 6 av 16
|
|
|---|---|
|
tycker den är urläcker.. den platta fronten får mej att tänka på riktiga lyxbilar så som bentley och rolls-royce :D nu inns katalogen ute med massa fina bilder Länk |
|
|
Helt sjukt fin! Tänk när dessa börjar bli 4-5 år och man därmed har råd att köpa en. Jag längtar redan! Interiören ser grymt trevlig ut också! Har ni sett mysbelysningen "Ambient Light"?! Vill haa! --- Min bil: Länk |
|
|
Massor med bilder på nya 7:an Länk |
|
|
Den här tycker jag var riktigt snygg, lite annat utseende nertill i fronten än på de andra bilderna. Länk |
|
| väldigt snygg entre i alla fall :D | |
| Ännu ett misslyckat försök, det var länge sedan dom fick till det. Vem tycker att det här är en värdig Bond-bil? | |
|
Lasse; jag tycker det - men de sponsrar väl inte längre Bond? Känns som att de flesta E38-ägarna (och E39 också för den delen) har svårt för att ta in ny BMW-design, vad det kan bero på kan man ju spekulera i... :) |
|
|
Sani; nya 7:an, en bil för Q, Bonds äldre chef? framgången med designen är mer knutet till geografisk spridning. Nya 7:orna har sålt dåligt i Europa, men bra i Asien och USA. Vet inte varför, men dom flesta verkar tycka att Bangle:s design är ful och gubbig. Som det är nu så har Audi tagit kommandot, gör klart snyggaste bilarna. :) |
|
|
Det är lite roligt att alla tillverkare numera verkar efterapa Audi's uppfinning - överdriven grillstorlek! Det ser onekligen lite lustigt ut när BMW helt enkelt bara har zoomat upp sin karakteristiska grill :) --- Min bil: Länk |
|
|
Ja Q vill väl inte identifiera sig med alla 19-åringar som kör omkring i E38:or i dessa dagar... E65:an var mera bombastisk i linjerna, något som både asiater & amerikanare uppskattar, sant. Denna nya Sjua tycker jag kombinerar det svulstiga med det smäckra - så den borde egentligen heta E103 (E65+E38) :) |
|
| den va väl lagom fet :) | |
|
Ser ut som en A8 på Anabola, haha Annars tycker jag den är G-R-Y-M! |
|
|
Efter att ha erhållit förmånen att igårkväll få se och beskåda den nya 7-serien på BMWCS-klubbkvällen i Solna så äro intrycken dessa. Mången små, väl genomtänkta designdetaljer. Det mattchromade lövformade emblemet på ovansidan utav strålkastarna märkt "Dynamic Xenon" äro något jag gillade. Vill minnas att E46 330Ci fr.o.m. 2000.08 började den mattchromade eran med denna färgen innanför strålkastarglasen. Tillbehöret som jag tillät mig le mest utav var givetvis de små kamerorna såsom fanns monterade i var sida på varje sida utav stötfångaren vis hjulhuset, 10 centimeter ifrån framskärmarnas avslutning. De läser utav gällande fartbegränsning på gällande skyltning och meddelar föraren detta elektroniskt. Mycket intelligent då man medelst en sådan prima automobil befinner sig i himlen såsom förare och där finnes ju inga fartskyltar:)) Träpaneler i hatthyllan och såsom de utställda 750iL varförsedd med, individuella komfortstolar i baksätet göro pricken över i:et. Synliga avgasrör, en mycket platt front(lite RR över det hels) samt diskretion. Min tes äro att detta kommer att bli en storsäljare inom segmentet. Kvällen till ära målades en tavla samt överlämnades med en liten till Direktör N. Simonsson som själv drogo ett par streck på alstret. Den innehöll den spegling utav automobilen och kvällen. "BMW. Får dig att le i själen. Igår, idag och imorgon." Mvh Asken |
|
|
Lite exaktare stuidium, Länk Ni förstår säkerligen andemeningen utav min text, det såsom står inom " " äro det som jag skrev på tavlan... Mvh Asken |
|
Gemini__ |
Siktade den nya "sjuan" i trafik nu i veckan. Att det är en mäktig skapelse går inte att miste på. Hoppas det dyker upp prisvärda exemplar på begagnatmarknaden vad det lider. =) Mvh: Thomas |
| när får handlarna i sverige sina bilar??? | |
| Asken; du skriver som August Strindberg talade, vid förr-förra sekelskiftet. Är du säker på att du är från modern tid? ;) | |
|
Bäste Herr Lars medelst en Mercedes producerad i Staden Bremen: Efter att ha ånjutit närvaron utav ambiencen såsom den nya 7serien förmedlade vad kunna man skriva annat än citat ifrån forna tider? Jag bliva ännu en gång inspirerad. "BMW 7-serien, endast för finsmakaren. Igår, idag och imorgon!" Även om jag inte hava hört Hr Stridberg(den röde spjuvern) talat så voro det intressant. Jag får hänvisa till pågående experiment medelst att erhålla superblanka ventilhattar, då benjyttjas HP-sås och räksallad:) Mvh Asken |
|
| Asken: Hahahahaaaaa :) | |
|
Jag tog dessa bilder idag Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.