|
Sida 5 av 16
|
|
|---|---|
| Den svarta med 4 pipor är nog också Alpina. Kolla reg.numret,som börjar på OAL. I princip alla Alpinas testbilar och bilar i broschyrer så börjar reg.numret med OAL. | |
| tror du har rätt.. om man kollar på vingen så ser det ut att vara samma.. | |
|
individual interiör Länk |
|
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Träpanelen var riktigt fin. |
|
första testet... 7-serie vs s-klass utseende mässigt vinner sjuan me hastlängder enligt mig... Länk |
|
|
Vätgas? Annars får man nog va kompis med killarna i Dubai. Designen är helt klart bättre än e65-66 /S |
|
|
Nån som vet när Sverigepremiären sker? |
|
|
det kommer en hubrid med en elmotor på endast 20hk.. bränsleförbrukningen sägs vara 15% mindre än vanliga 750... Länk den var i alla fall jäkligt snygg :P |
|
| Hybriden baseras på den nya Turbo V8 på 407hk/600nm. Hybriden ger ytterligare 20hk men även ytterligare 200 nm. Inta illa alls. | |
| visst är det bra med 200nm med 20hk känns lite väl lite för en hybrid.. blir ju inte så stor skillnade jämfört med den utan elmotor... bmw säger dock att det är en "mjuk" hybrid | |
| Nya V12 med dubbelturbo blir också en hybrid. | |
|
Bakljusena är formade som en sjua Länk |
|
| det var väldigt snyggt gjort :D | |
| Är det bara jag som tycker att njurarna är alldeles för stora? Hade varit mycket snyggare om de varit mindre "på höjden" så att säg... | |
|
Det blir nog svårt att kyla 12:an om man snålar med njurarnas storlek. /N |
|
| Länk | |
|
sjukt snygg Länk Länk Länk |
|
|
Ännu ett misslyckande designmässigt tycker jag, de har duggat tätt sedan 2002. :( Tycker att förra 7-serien med facelift är snyggare. Känns fortfarande modern dessutom. Den nya har alldeles för stora njurar och konstiga baklampor. Tyvärr, mitt hjärta ligger i stället hos engelska bilar sedan en tid. Och BMW från 90-talet förstås. ;) |
|
| Tycker tvärtom att den verkar väldigt lyckad. Fet utan att vara överdriven, precis som den största BMWn ska vara! Tycker även faceliften på 3an lovar gott. BMW är på rätt väg igen designmässigt! Ska bli kul att se denna skapelse IRL. | |
| Helt lyckad tycker jag inte den är, iallafall inte bild. Kanske ser bättre ut IRL. Tycker fronten ser lite tillplattad ut. Men inredningen ser snygg ut, hoppas kvalitetskänslan är betydligt bättre än i dagens modell. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.