AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
73.422

nya sjuan snart avtäckt

Sida 13 av 16
Jag håller med om att F01 är mycket snyggare än E65, men modellen ser ändå väldigt mycket bättre ut fom -05>.

Det finns dock tidiga E65 som utmärker sig med bastanta fälgar och udda färgkombinationer som jag uppskattar. T ex. Lila metallic med vit inredning till den utmanande designen. Det är häftigt!

BMW CS #1812
yacht-versionen är heller int ful :D e65 har ett speciellt utseende som kanske inta passar alla men det finns i alla fall inget annat som liknar den.. personligen så är jag väldigt svag för lang-versionen med extra allt :D både facelift och prefacelift..
Länk vackra bilder :D
Hmmm, jag måste erkänna att F01 är ganska okej... Jag var på BMW Group idag igen, och kikade på en kritvit F01. Inredningen är skitsnygg, det måste man säga. Allt ger faktiskt en känsla av "premium". Och den vita såg bra ut, om än något "klossig". Två runda, inte grova, kromade utblås på 745, och fyrkantiga på 12:an.

Snygg-fet, kändes lyxig. :)
Länk är detta en kommande m-modell eller bara m-paket till nya 7:an?? ser ganska bra ut
no
88
norranedre
X5 sd -08
Såg jävligt plastigt och tunnt ut med det där myggnätet...

Men B7 är helt sjukt snygg. Man får nog räkna med 1,2 miljoner.
M7 verkar onekligen trevlig, om den nu produceras och inte blir en dammig prototyp som tidigare år.

BMW har en tendens att kunna sälja de mest onödiga konstruktioner till höga priser (X6). Bilen måste vara gjord för en man/kvinna som inte kan bestämma sig för en slimmad coupe, sedan eller stadsjeep.

BMW CS #1812
M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
Lite mer info om M7
Länk
De kan då konsten att tejpa för bilarna ordentligt. Alltid lika tråkigt att titta på spionbilder. Precis samma kaross med en annan motor under skalet.

Tacka vet jag officiella bilder från BMW :-)

BMW CS #1812
M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
Spion-bilder är bättre än inga bilder. Ibland krävs det bara lite fantasi.
ytterligare lite bilder Länk ser ut att bli kromlister vid luftintagen fram samt kromlister i bakstötfångaren
Länk wallpapers på alpina b7 :D
Länk nya sjuan far m-paket och x-drive
M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
Nya 7:an blir bara battre och battre.
En M7 är nog synd att hoppas på. Men visst är det snyggt med ett förgyllande m-pkt.

BMW CS #1812

M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
Jag behover ingen M7, tar garna en B7.
Det får det ju vara, annars går det inte.

BMW CS #1812

Le
303
LeoniAquila
Volvo V90 B4 -21
Lynk&Co 01 -22
Skriver inte här så ofta, men jag får mail om nya inlägg in denna diskussion. Vet inte om någon har tagit upp detta innan - men håller ni inte med om att nya Citroën C5 är väldigt lik 7-seriens baklampor?! Två gånger har jag på lite avstånd tänkt "oj, där står nya 7-serien", när det i själva verket har varit denna Citroën (sedanmodell/halvkombi). Länk
M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
Personligen tycker jag atgt det skiljer ratt mycket. Pa Citroen C5 ar ju ovansidan rak,medan pa nya 7:an sa ar det undersidan som ar rak.
Länk

Länk

Länk
tycker inte c5 ar det misnta lik f01.. nya sjuan ar riktigt lyckad
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.