|
Sida 10 av 16
|
|
|---|---|
|
Et Holländskt förslag till hur en M7:a kan se ut. Länk |
|
|
Individual: Länk |
|
|
nya rolls-royce 200ex är baserad på nya 7:an .. ser riktigt lovande ut Länk |
|
| Såååååååå läcker | |
|
Alpina B7: Länk |
|
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Det blir en dubbelturbomatad V12 på 6 liter nästa år =) Det gör att man hoppar över E65 och köper en F01 direkt. Kanske borde man vänta tills faceliften/sista årsmodellen, men det motoralternativet har jag alltid velat ha. Äntligen. Länk |
| Alpina spoilers börjar kännas lite gammalt. Harmoniserar inte alls med formspråket. | |
| tycker att alpinan såg riktigt läcker ut :D längtar tills man får se mer bilder | |
| Tror den ska visas på Geneve salongen 5-15 mars. Kommer bli grymt snygg. | |
|
Länk The way we see the problem is the problem. |
|
| Länk | |
|
"Alpina spoilers börjar kännas lite gammalt. Harmoniserar inte alls med formspråket." Håller med. Hellre en 730D utseendemässigt! |
|
| Alpina-spoiler blir aldrig gammalt. iallafall inte i min egna lilla varld. | |
| Alpina har gjort och gör snygga bilar definitivt, men på bilden ovan fick jag känslan av att spoilern snarare tillhör en E36:a. Jag tycker inte att den lite mer kantiga stilen passar bilen i övrigt. Fälgarna var dock klockrena. | |
| Länk även ac-schnittzer visar upp sin version på genevesalongen | |
| Nya 7-serien verkar ha levererats till kunder nu. Såg en idag stånde på en garageinfart vid ett hus. | |
| teknikens varld allt om bilen på tv8 testade ikväll en 750li:D programmet kommer även upp på deras hemsida | |
| Tackar. Kommer i repris nångång i veckan också,tror jag. | |
|
Lite flera bilder på Schnitzer: Länk Och Alpina. Länk |
|
| alpinan var riktigt läcker | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.