AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
73.411

nya sjuan snart avtäckt

Sida 1 av 16
Länk rätt bra ut... gillar verkligen sidovecken dock ser fronten lite tråkig och billig ut.. vf följer itne njurarna med huven när den öppnas... mycket snyggare...
Det är väl dom där jättenjurarna som kommer på samtliga nya BMW framöver.
Bakdelen verkar dom ha ändrat på och där kan det ju bara bli bättre...
ol
790
ollen
MB E300 cab -20
Ser lovande ut! På gänsen till feg design möjligen men det brukar ju vara så att varannan generation blir nydanande och varannan återhållsam
wa
2.348
wadel
E39 520i 1998
E38 728ia 1998
E36 316i 1993
Rent spontant ser den mycket bättre ut än kräkpillret E65.
E-
51
E-Bagge
530ia Touring -01 ,530d Touring -11
kan inte annat än hålla med Wadel , inte alls lika "uppnosig" i grillen , mera diskreta eleganta linjer. hade dock inte tackat nej till lite större baklampor.
Th
441
The Stig
Mazda CX-5 -16
Faceliften på E65an tycker jag rä riktigt schysst. Men jag hoppas att kräkpillret rasar duktigt i pris nästa år när den nya modellen kommit, så att jag kan köpa en sån billigt för att uppgradera mig lite :-)
hoppas bara att fronten blir lyckad och även baken... här komemr även lite bilder på inredningen... tillbaka till "vanlig" växelväljare istället för ratten
Länk
...mmm, fast i tråden går att läsa att inredningen är bilder på 5 serien.

Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone.
tr
3.660
trucker
CS 3381

R75/7
325IT-06
330XI M-Sport
325 e30 -93

530DX-12 M-Sport
2002T Tii-74
1502Turbo-75
Volvo 264GL-75 export DE
Mustang HT sprint promotion B(GT) -68
Mercury Monteray -56
Var nog bland det gräsligaste jag sett,kalla mig gärna bakåtsträvare men jag tycker snetripparna hos bmw duggar tätare o tätare på senare tid.

Mvh/Micke Lindberg
Min tii Länk
wa
2.348
wadel
E39 520i 1998
E38 728ia 1998
E36 316i 1993
Jag tycker iaf. den ser bättre ut än E65.

Börjar de sälja den i slutet av 2008 så kanske om 2-3 år har de gått ner i pris till en vettig nivå.

Ok att den inte ser lika trevlig ut som E32 eller E38 , men tja.... eftersom BMW säljer massor av sina ny karosser så måste ju deras formspråk tilltala någon.

Själv har man lixom gett upp lite och kan mycket väl tänka mig en AUDI 8-serie framöver... jag kan inte vara märkestrogen när de bara spottar ut halvfula konstiga karosser. men jag hoppas som sagt på nya 7-an som jag tror har potential att bli riktigt trevlig. annars ger jag upp BMW , allt har en gräns....
Visa användare
ProPro-medlem
712
maverick_750rr
E38 750iL -00
individual
F02 760Li -15
individual
E36 323Ti -99
individual
Kommer den slutgiltiga versionen av den se ut så är det sluthandlat med 7serier. Gillar E65 och skall ha en 750Li men denna är ju katastrof. Var är nytänkandet i den? Eller ska det vara 7serielightuppdatering liksom E38an var mot E32an, dock var dessa mindre ljusår från varandra i jämförelse?

Man får väl vänta på avtäckningen innan man blir ritkigt besviken =(
kolla in detta.. 8-växlad automatlåda
Länk
Länk kan detta vara inredningen... fan kan dem inte gå tillbaka till dem gamla instrumentbrädorna... detta känns ju inte alls dyrt och lyxigt
Länk hör komemr bilder på den nya fronten.. liknar ju z4:a en hel del må jag säga
Länk photoshop bild.. så kan kommande sjuan komma att se ut
Den ser ju inte klok ut, jättenjurar och små lyktor.
Hoppas verkligen inte att den kommer att se ut sådär.
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
På tal om automaten: Länk

Mvh
här kommer lite mer inredningsbilder... på något sätt känns det inte så jätte jätte exklusivt.... Länk
Länk

dessutom twinturbo motor Länk
lite mer inredningsbilder.. kan nog bli rätt bra till slut :D men den exklusiva och dyra känslan från e38:a känns borta Länk

Länk
Länk
Framruteramen såg riktigt illa ut men när maskeringen faller kommer den nog att vara fetaste sjuan ever.

Jaha, kanske man skulle börja pantat lite burkar då...

Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died.
da
1.996
danielb
I4 M50 -24
En sak man kan se är att BMW har återgått till att vrida mittdelen av instrumentpanelen mot föraren igen. Annars tycker jag det är ruskigt svårt att få en bild på hur den kommer se ut utan maskering, stoooora njurar kommer det helt klart bli.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.