|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Länk | |
| fryckan>> cool, har du fått dom än?? hur lång tid tog det? | |
|
bomis>> De har inte anlänt ännu. Beställde dem den 16:e april och jag fick en bekräftelse igår att de blivit skickade. Kan återkomma i ärendet när jag fått hem dem. =) |
|
| fryckan>> gör det, betalade du via paypal? | |
|
bomis>> Yes, betalade via paypal. |
|
|
kan rek att kika på ebay.co.uk så slipper man oroa sig för tullåmoms |
|
| fryckan>> har du fått fjædrarna æn?? | |
| bomis>> Är precis hemkommen från Paris. Jag har inte hunnit kika där hemma ännu. Hoppas på att det ligger en lapp o väntar innaför dörren. Jag återkommer =) | |
|
Har beställt 30-20 sänkning det blev för dåligt med 20-10 syns ju knappt. Hoppas det inte dröjer länge.... MVH John |
|
|
Återkoppling som utlovades tidigare angående Eibach Pro Kit fjädrar. - Varan köptes och betalades den 16:e april. - Skeppades från LA den 24:e april. - Anlände till Sverige den 6:e maj. - Levererades till dörren den 9:e maj. Tull och postens avgifter tillkom med 386 kr. Totalkostnaden för fjädrarna blev alltså 2396 kr. /Johan |
|
| fryckan>> oj, det var lång tid, dom gånger jag beställt fr L.A har det max tagit 5 dgr, har du installerat dom? | |
| bomis>> ja jag tyckte också det tog VÄLDIGT lång tid. Men nu är de ju hemma iaf, dock inte monterade ännu. Tar några före-/efter bilder och återkommer =) | |
| Fryckan. Fått upp bilder än? :P | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.