|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
men får inte glömma att Loaded bilen är ju wide-body! men ET+25 fram och ET+15 bak funkar bra till 8.5Jx19 och 9.5Jx19 |
|
|
Jag skall själv valsa i bak nästa vecka. Då jag har 19" 10:or i bak med 285:or |
|
| p-car>> du kör på 18"? | |
|
jag kommer att beställa mina eibach här ifrån för c:a 1800:- ink frakt :-) Länk kommer även beställa depo ccrystal smoked corners där oxå Länk kanske ngn mer vill beställa samtidigt för bättre villkor??? |
|
| bomis- det låter ju nästan för bra, 1 800:- inkl. frakt. Måste vara en bra förhandlare ;) Jag är gärna med på en gruppbeställning! | |
|
@bomis: bra fynd så länge du slipper momsa&tulla! SPONSORED BY: SpeedCouture | Mekonomen | BMW CS |
|
| Jag kör med 265 på 18" runt om och det tar aldrig i trots att den är sänkt. Dessutom har jag ET 30 fram. Dock är det för bana och det som gör att jag klarrar dessa framdäck är att jag har mycket negativ camber. Det skulle jag tippa på att loaded har också så det är nog ganska viktigt att ta med i beräkningen om man jämför med en annan bil. Jag kör med nästan 4 grader negativt fram | |
|
Kollat om det är samma fjädrar som säljs för amerikanska marknaden? Är det samma art.nr som här är jag intresserad av ett gruppköp :) MVH Johan |
|
|
momsen +3,5 för reservdelar bil blir 28,5% såg att inte länken funkade,sök på eibach på siten pris eibach 270$ = 1620x28,5= 2000 + frakt 200 = du sparar c:a 800-1000 spänn mot sverige, utan tull o moms ink frakt så sprar man ju runt 1200, gruppköp så blir nog både styckpris o frakt billigare!!! jag har klarat mig från tull hitills dom 3 ggr jag beställt fr usa :-) sedan så skriver dom alltid ner värdet och anger att det är en gåva...7/10 fall glider det igenom.... tror inte att det skiljer ngt alls på eibach usa vs europa...den sänker samma i alla fall...jag kollar o återkommer |
|
|
M3smg: Kör 8,5" fälg fram med ET35 och det tar inte i någonstans fram. Dock är det inte stora marginaler jag har att spela på! :) Är kanon nöjd med Eibach sänkningen så kör på det! Mvh Martin |
|
|
bomis: låter kanon! MVH Johan |
|
|
bomis: Perfekt, hör av dig så snart du luskat fram något =) Mvh, Johan |
|
| har slängt iväg ett mail och väntar på svar :-) höres inom kort! | |
| Boomis: Om det är samma så är jag också intresserad! | |
|
bomis; Fått något svar? MVH Johan |
|
|
Annars har jag kompletta M3 E46 fjäderben fram och orginalstötdämpare bak med med Eibach sänksats som gått 3000mil att sälja billigt om någon inte vägar chansa med tullen Henrik |
|
|
tja nu har jag äntligen fått besked priset för 4 st eibach kit inkl frakt landar på totalt 1448 USD = 8 456 SEK/4 = 2114:-/st ska vi beställa?? |
|
|
tjenis, har redan köpt begagnat av Houke så ingen beställning från mig. MVH Johan |
|
|
grabbar ni får nog planera det värsta, moms+tull +28.5% på priset bomis: kör 19", LM's ser alltid mindre ut på bild tänkte införskaffa dessa Länk Morr CSL style till nästa säsong |
|
|
Hejsan, Jag hade inte tålamodet att vänta ;-), mina är redan på väg, beställde dem på Ebay. $210 för fjädrarna och $130 för frakten, cirkus 2010 SEK. Denna Ebayare skickade paketet som en gåva och skrev ner värdet på paketet till $100. /Fryckan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.