|
|
|
|---|---|
| Vad tror ni om detta? Programvaran ska vara från ac schnitzer och installerad av bsr. Nu säger visserligen inte bänkad till 260hk särskillt mkt om hur mkt effekt chippet ger. Bilen i fråga kan ju haft en ovanligt hög effekt från fabrik. Men jag blir ändå väldigt intresserad. Finns det någon annan som hört talas om denna uppgradering av programvaran? | |
|
Låter bra, låter för bra... Har du papper på denna bänkning? Vilken sorts bänk? Vad gav den på hjulen? För jag antar att motorn inte togs ur bilen. Mvh Johan |
|
|
oj var en bra ökning de! vad kosta chippet ? |
|
|
om man bara kunde få ett chip att få sin M3 med sina 343hk till en CSL 360hk ;) SPONSORED BY: SpeedCouture | Mekonomen | BMW CS |
|
|
Grelle: Dessa saker undrade jag också över. Fick inga svar av killen så jag antar att effektsiffrorna bara var taget ur ur luften. Det där med att bilen var bänkad var nog bara bullshit Bilen i fråga: Länk |
|
|
Jag känner en kille som fick 180hk på drivhjulen bara genom att sätta på 3" blås och sportluftfilter.Bilen var en Honda civic 1,6 (inte 16v V-tec) Så allt är möjligt i fablernas värld! :) |
|
|
Som vanligt alltså, mkt snack lite verkstad. Mvh Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.