|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Tjena Alla närkingar!! händer det nåt kul i Örebro trakten ikväll då?? .. /// Andreas | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Date på frimis:)Många galanta damer skjutsade dit 3 st.:)) Annars var det lungt. Förstår att det var inte det du ville veta, men nått annat kul såg jag inte till. MVH Hasso |
|
Ja jag skjutsade precis in en polare jag me. men såg inte heller nåt kul.. /// Andreas |
|
|
det är vår mönstring i lindesberg på lördag 18/5 det kommer ialla fall minst 5- 6 bmw bland annat två b 10 alpinor vore kul om det kom lite fler synd att det krockar med emmaboda |
|
|
Okej.... brukar det vara mycke bilar där??... är det värt att man kör fråbn örebro o dit lr?? . /// Andreas |
|
|
Vart i Lindesberg träffas man då?? /// Andreas |
|
|
på dagen är det utställning vid lindeskolan. På kvällen blir det crousing. Självklart ska man ialf in på kvällen, bor ju nästintill i linde. På dagen blir det nog diskogolf eller min pärla eller kanske gubbens Mustang -98. så ser ni nån med mycke hår är det jag :D Det går ialf minst 2 st b10 är omkring :) |
|
|
Hyfsat med bilar i går på vårmönstringen. SHRA hade tryckt upp 650 Lappar som alla bilar fick när de åkte in på området. Dom var slut vid halv tolv ungefär. Och då fortsatte det att strömma in bilar. Det var roligt att det kom lite bilar från andra ställen som man aldrig sett här förut. jag bor själv här så det var ju kul att se lite folk det är rättså dött här annars... Händer det nåt i örebro i dag eller? |
|
|
så wass bor i Lindesberg? :o Är det du som äger den silvermetalic b 10:an?? Kanske du har sett min arktisktblåa 323a då? Bilar är som whiskey, de blir bara bättre å bättre med åren |
|
|
Nej jag äger den svarta utan alpina spoiler på. En kompis äger den silverfärgade. Det är inte du som köpte den av karstensen i wdvåg |
|
|
Nepp, jag köpte min i Gävlebrogstrakten. Bilar är som whiskey, de blir bara bättre å bättre med åren |
|
|
jag har säkert sett den men jag har väl bara inte lagt märke till den. Det börjar ju gä en hel del bmw här. TEX på fredag hämtar vi en ALPINA B3 3.2 t till en kompis som köpt en. Borde vara rekord i en så liten stad med tre alpinor här. Känner man igen din 323 på nåt speciellt sätt |
|
|
jag har säkert sett den men jag har väl bara inte lagt märke till den. Det börjar ju gä en hel del bmw här. TEX på fredag hämtar vi en ALPINA B3 3.2 t till en kompis som köpt en. Borde vara rekord i en så liten stad med tre alpinor här. Känner man igen din 323 på nåt speciellt sätt GO HARD OR GO HOME |
|
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Hjälmarrakan var i kortaste laget idag,jag "flög" fram i en kompressormatad E39 540 0-100 5,3 0-200 inte så mycket längre tid.::) Det bästa som hände i Örebro idag.Grymt. MVH Hasso |
|
Palle83 var det dig jag hälsade på, du kom från rondellen in mot stan? Jag åkte uppför med en svart M3 e30... |
|
| Är det ngt drag i Orebro, svartrace? | |
staffan den var CosmosSVART :)) MVH Hasso |
|
Det är väl det närmaste SVART race vi kommer här i stan, eller?? :) :) Temporär signatur: Årets bakrutedekal? "Vissa kallar det lyx, vi brukar kalla det _Volvo Original_!" :D :D :D Standard signatur: <- Old BMW's never die... but when they do, they go straight to heaven! -> |
|
|
Jag vet inte det, jag. Kolaa på www.zatzy.com. I deras offtopic forum verkar det hända saker även i Örebro trakterna. GO HARD OR GO HOME |
|
|
Estarriol Så det var till mig :) blev väldigt fundersam, menjag gjorde ialf tummen upp till dig å din snygga M3a :), kanske du inte såg? Wass Jag tror det går en Alpina i Storå oxå, gjorde det förrut ialf. Vet inte om du vet vem jag är (näää dooo) men jag vet ialf vem du är :) Känna igen, det skulle väl vara min guldlockar då ;) staffan.e Scheike :D har du hans kit i bagen eller ;) :D puh det här var jobbit ;) Bilar är som whiskey, de blir bara bättre å bättre med åren |
|
|
Palle83 Både jag och han som äger den silverfärgade är från g-hyttan och storå GO HARD OR GO HOME |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.