|
|
|
|---|---|
|
Såg annonsen på denna Hyundai Centennial Länk "Hyundai Centennial var främst avsedd för hemmamarknaden i Asien samt USA och konkurrerar främst med sitt lägre pris med Lexus, BMX och Mercedes." "Det var en över 5 meter lång bil som var större än sina konkurrenter BMW 740, Mercedes S 430 och Lexus LS 400." Länk Jag är (väldigt) skeptiskt :) Kanske skulle åka och klämma lite på den nästa gång man är i Göteborg Mina bilar: Länk | |
|
Edit: Mer på samma bil Länk Mina bilar: Länk |
|
| Vad har detta (monster) med 7-serien att göra? | |
|
Hyundai bygger badbollsbussar av liten (Santa Fe) samt stor (H1) storlek. För att bygga premium lyxbil(S-klass/7-serie/A8/XJ) så krävs erfarenhet och historik... Lexus har i o f s lyckats men inte med bilen utan med service att sälja bil till människor som inte är bilkännare med allt som hör till. Mvh Asken |
|
|
Har avverkat många mil i dessa bilar, dock bara i baksätet. Gillar man Jänkar gung och USA bilar så är nog detta ett vettigt alternativ. Skall dock inte blandas ihop med tyska premium bilar som S-Klass/7-Serie/A8. /Pontus |
|
Juventini |
Så satsad info han har skrivet, men va e detta: konkurrerar främst med sitt lägre pris med Lexus, BMX och Mercedes BMX??? ja en cykel är ju bra jämförelse..hahah skoja bara jag vet att han menar BMW...eller? |
|
Några kanske tolkade mitt inlägg lite för seriöst, tyckte mest säljarens annonstext var underhållande! Kan inte bli lätt att sälja denna i Sverige.. Mina bilar: Länk |
|
|
En kille jag känner bytta faktiskt bort sin BMW 735-03 mot Hyundai, dock ingen av denna kaliber. Den var riktigt ful. BMW CS #5206 |
|
| Hyundai bygger säkert bra bilar (Och fartyg, grävmaskiner, hjullastare, stavmixers etc.) Och måste erkänna att nya Santa Fe känns ganska trevlig. Men Centennial ger mig panikattackkänslor... | |
|
Klart dom bygger bra greijer, dom har ju Malmös stolthet (??); Kockumskranen Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Usch för Hyundai!!!! Mvh Patrik |
|
Jag får ont i magen när jag ser den där designen! Det är något som är riktigt riktigt fel med den bilen! Lite Ssang Yong över den ;) Mvh/ Niclas |
|
| Den ser ju ut som en ett decenium äldre Lexus fast oändligt mycket fulare. Och den Lexusen var inte särskilt snygg från första början... Den är så pinsam att det säkert kan bli en samlarbil i framtiden. Reklamfilmen var också bland det sämsta jag sett... =) | |
|
"Vill ha faktor" i klassen på en skala 0-10...ca -98. Mvh Janne. |
|
|
Ser ut som den är hämtad ur en James Bond film från 60-talet. Undra om Blofelt eller Dr No har ägt detta ex. |
|
| Snuttis: Det ser ju ut som om Jaws har stått modell för skapelsen hehe... | |
| E38 tillhör väl samma teknilogigeneration som en ny Hyundai! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.