AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
827

z4m coupe med vinge

kolla in detta Länk måste sägatt det såg riktigt bra ut om man kollar snett framifrån.. splittersen i fronten gör itne saken värre :D eller vad säger ni???
Riktigt fin - bortsett från byggnadsställningen baktill....
BM
707
BMW-Jonas
M2 beställd!
Varför förstöra utseendet på en läcker bil. Vallåkra-utsmyckning!!

Jonas

M3 E92 (På båten från Tyskland)
Ni
54
Nitte Z4
645 cab M optik -04
X5 3,0d aeropkt -07
Mini cooper seven -07
Enligt eget tycke så anser jag denna bil vara fullständigt smaklös, vingen ser ju ut att vara nedfallet rymdskräp som monterats på av en smaklös individ. Har mycket svårt för dessa "raggar" stylingar.

Personligen får jag mitt aerodynamicpaket samt M-front monterat hos BMW nästa vecka. Får lägga upp lite bilder då
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Ledsen alltså, detta är ett övergrepp i mina ögon. Inte snyggt...

"Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris"
Visa användare
58
daneish
523 E61
ang. splitters: Länk inte så snyggt om jag får tycka, inte färgen eller priset heller =)

HD
No
160
Nobby
523i -96
Den var inte vacker.. Ombyggd för att tjänstgöra som snöröjningsfordon kanske.

Vinge till Z4 Coupe kan se bra ut, kolla denna. Länk Länk

Om man vill köra äkta racingstuk så kan man satsa på nått som denna Länk Länk

Jag tror inte att farbrorblå skulle gilla en sådan frontsplitter men det kostar att ligga på topp.
Henke; Splitters? Ser ut att vara hela jäkla bilen... Sedan är det väl en helt annan front..?

Nej, m-paket är den bästa förhöjningen enligt mig - alternativt fälgar, lagom sänkning och faceliftlyktor...
I och för sig; Hamann är rätt duktiga på att pimpa bilar...
Länk
Visa användare
58
daneish
523 E61
Anton, kanske inte ska kalla det för Pimpning, det saknas ju både guldfisksakvarium, brödrost och 50" plasma-TV för att uppfylla kriterierna!!

Skulle snarare kalla det för smakfull förädling både hos AC S och Hamann, godis...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.