|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Gemini__ |
Mycket trevlig och bra arrangerad träff, tummen upp. Kul och uppskattat att ni, 2002tii och Patrik, är snabba med att ladda upp bilder också. Mvh: Thomas |
|
Stort tack för en trevlig och välorganiserad tillställning! Ger mersmak att köra på krokvägarna :) Mvh Tobias |
|
|
Riktigt lyckad träff! Vill tacka M-bilar samt alla som kom dit med sina pärlor och gjorde träffen möjlig:) Mvh Jonas |
|
|
Mkt trevlig träff, vore kanon om någon kanske har bilder på min bil, m5 e34 med breyton spirit 19" fälgar mvh BMW M5 för life. Snart Schrick kamaxlar och mappad |
|
Gemini__ |
Kika här: Länk |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Starre! Hoppas bilturen var angenäm,och tack för instruktionerna under kartläsningen,och tack även för att du inte gnällde under de stundtals hastiga kurvtagningarna. =) Mvh Patrik |
|
Jag vill även jag tacka för en bra arrangerad träff och bra support från M-bilar. Tack även till M635 forever samt Starre för utmärkta spårval vid körningen. /Anton |
|
|
Tack M-bilar som gjorde detta möjligt! Raden med m3 e30 var äckligt läcker. Så grymt sköna vägar och vacker miljö...speciellt över dom där små bäckarna med fiket mellan broarna. Men nästa bmwträff kommer jag singel då tjejen tyckte det vart lite utdraget men jag hitta ju trevligt folk att snacka med som vanligt! vad har man nu att se fram emot då? hmmm ha det gött allihopa! Mvh FREDDAN |
|
|
Naturligtvis vill jag och Sara tacka alla inblandade också. Grym träff och hyfsat väder, kunde knappt bli bättre. Vart en trevlig utekväll med god mat och gott sällskap också. Ser redan fram mot nästa träff. Mvh Markuz |
|
|
Vill också ge ett stort tack till arrangörerna och M-bilar samt till alla besökare som kom och gjorde träffen till den klart bästa träff som jag varit på. Fina bilar och trevliga människor. Det första gången som jag sett 16st M3E30 på samma ställe. Västerås blev på lördagen den mest M3E30 tätaste stad i Europa. (tror jag) mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Tycker det var en trevlig träff även om jag bara var med tills alla åkte iväg. =) Här kommer lite bilder från mig iaf. Länk www.koopfan.se BMW 540 Drifting Edition |
|
|
Edit: Hade visst glömt lägga upp en del bilder. alla finns här strax =) Länk www.koopfan.se BMW 540 Drifting Edition |
|
|
Tror ja fick med alla bilar. Nån som saknar sin eller vill ha den i större format maila mig gärna emil.koop@gmail.com www.koopfan.se BMW 540 Drifting Edition |
|
|
Jag vill också passa på att tacka M-bilar samt alla ni som kom med era fantastiska vagnar! På träffens hemsida finns nu även mina bilder från helgen. Länk Slutligen skulle jag vilja berömma alla som deltog i tipsrundan de flesta hade 7poäng (av 10 möjliga) eller bättre, vilket är imponerade. (Eller var det kanske jag som hade gjort för enkla frågor :) /Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret M3E30.se Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.