|
|
|
|---|---|
|
Då är frågan vilken japanare är bäst,har tittat lite på Nissan Micra då drar man ju i allafall sitt strå till stacken när det gäller utsläpp. Gärna synpunkter på en bra och pålitlig japanare. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk | |
| hahaa mig lurar du Trucker inte april-april:-) | |
|
Haha, den var bra :) Hörde att Kia har någon sportig liten, miljövänlig bil, kanske du ska kika på den ;) |
|
| och jag fick en akvariefisk i mitt vattenglas på lunchen =) snopet | |
|
Nissa Micra,ett bra och väldigt förnuftigt val Trucker ;) Söt liten bil som verkar vara anpassad till den som endast vill ha en bil som går billigt,typ för damer modell 50+ med litet eller ytterst ringa bilintresse....nästan lite "fjantig" look på :) Men en klar "aprilskämtstråd",det kan nog ingen gå miste om,eller har du slagit dig med någonting hårt...frugan sur på garagebygget? :) Mvh Janne. |
|
|
Självklart ska jag inte köpa nån Micra:)och nej Janne jag har inte fått nåt hårt i kolan.Ska sanningen fram så går jag hällre än åker japanskt. Får väl hitta på ett bättre skämt till nästa år. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Vad är det för fel på japanskt micke?? :) Har ju precis köpt en Subba (Subaru).... |
|
|
Fick ytterligare vatten på kvarn idag när syrrans nissan almera-99a togs upp på lyften.Ca 20cm av sparklådan var totalslut var i princip bara färgen som höll ihop den. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.