|
|
|
|---|---|
|
har en 328 -95 & fläkten går som igång på max lite titt som tätt. som att den e nervös :=) kan inte blåsa "normalt" utan hela tiden tvärblåsa å sluta. temperaturen håller den väl rätt bra, kör på 21 på morgon å när d blir varmt så ställer jag den på 18 å det blir fort behaglig värme. rätt irriterande för den lever ju om rätt friskt | |
| lager i fläkten | |
|
jaså ??? låter ju mer som att det är något som skall känna av hur den skall starta å så men ja, du kanske har rätt ... det är ju inga missljud ellr nått ... jobbigt å byta antar jag oxå då ??? |
|
| men startar den som den ska och så kyla mm fungerar? | |
|
jo, på så sätt så funderar den. den håller bra värme vid 21 & så blir det kallare rätt fort efter jag ställt ner den till 18. det är bara det att när jag ställt ner den till 18 igen å kör så fortsätter den "panik" blåsa lite titt som tätt hela tiden |
|
| låter som fläkt motståndet | |
| var sitter det & är det jobbigt att byta ??? | |
| sitter under ratten ta bort pappen 2 skruv ta bort nedre luftkanalen då ser du det framför där kanalen gick ut sitter med 2 torx skruv Jag har ett liggande om du behöver | |
| jaså, har du ett nytt motstånd liggandes hemma ? maila mej på n_olofsson77@hotmail.com så kan vi diskutera vidare :=) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.