|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| HAHA ja däcken blir ganska dyra om du ska hämta dom blir några kr i soppa-pengar :) billigare att köpa nya däck! | |
|
Känns som man fick bita i det sura äpplet!! Halkig som f-n nu och dessutom gled jag av vägen igår:-O stannade 1 meter från 1 stolpe plus stup... Känns som jag inte rör bilen tills maj nu... Shameshame shame on me:(:) /Hampus Länk |
|
|
Sommardäck på! Länk "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
Anders S: Brukar inte gillar touring, men din var välkomponerad och såg riktigt trevlig ut! /Hampus Länk |
|
|
Bah, sommardäcksglädje..... Tog en liten premiärtur från garaget till tvätthallen med min bil, och 225 sommardäck och blötsnö/is var ingen höjdarkombination, tror min älskling ska få stå i vinterdvala en månad till eller något=/ Länk Konsligt hur smutsig bilen blir bara av att stå.... "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
He he sommardäck på! 19" 8,5 235 fram och 19" 9,5 med 265 bak . . .M6 Fälgar. . . . . .ett helt nytt liv har börjat . . .hade ju X5:a tidigare :-D <a href="Länk |
|
|
Snygga fälgar (lbackmol) Mina sommardäck ligger fortfarande på däck hotelet, bor uppe i norrland, långt uppe. Får nog vänta en eller ett par veckor till innan jag får på sommar däck på min "nya" BMW. |
|
|
Fick på mina 18' 255 bak och 225 fram igår som jag köpt beggade. Var ju olika märken fram och bak och har ju läst en hel del negativt om detta. Var med andra ord med spänning jag tog en rätt tight rondell ikväll med fullgas på 3an och ingångsfart ca 60. Inte en tendens till släpp! Verkar vara hur stabila däck som helst! Funkade fint i med snabba filbyten i 110 kmh också! Nu får man verkligen känna hur underbar bil detta är, har ju bara kört dubbade hakka 2 hittils och dom ger ju ingen vidare körglädje... DSC ströp motorn redan vid 50 i samma rondell tidigare. I morgon kväll blir det 2ans vxl i rondellen på väg hem från jobbet:D DSC på såklart. Ska nog inte bli för kaxig redan första veckan;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.