|
|
|
|---|---|
|
Hej! Ska köpa nya kränghämmarstag bak till min 02:a, men hittar inte på några. Varken hos BMW eller på Real OEM (är ju i och för sig samma katalog). Fram finns de däremot, är det samma delar till främre och bakre krängningshämmaren? Delar 6, 7, 8, 9 och 10 på bilden: Länk Mvh Mattias The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight. | |
|
Vill minnas att det var samma när jag köpte till min bil för några år sen och att BMW hade den goda smaken att ta nästan 100 kr/st för den lilla fjantiga plåtbrickan nr:9, går ju åt 16st på en uppsättning om man vill ha original... Håkan |
|
|
Måste vara lika,ändå märkligt att inte kränghämmaren är med. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Har fått höra från fler håll nu också att det är samma fram och bak. Men 100 kr styck för brickorna lät svettigt... Ska in på BMW och kolla priser i morgon. The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight. |
|
|
Annars funkar ju vanliga brickor lika bra,enligt listan kostar dom 9dollar men det blir ju ändå runt 50lappen kanske det är titanbrickor?? Sväng annars förbi byggmax där kan du nog köpa 1kg brickor för en 50kråka:) Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
| Kan meddela att kompletta stag, med alla delar, kostar 205 kr styck hos BMW. Då fick jag i och för sig 10% rabatt genom BMW Club Schweden. Grejorna är beställda och borde komma på fredag. | |
|
Trevligt och 205:-var alltså per komplett del med bult,gummin,distansrör,brickor,muttrar. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
| Köpte rubbet nytt till min 02a och det kostade inte många kronor. | |
|
Ja, 205 kr är komplett (bult, rör, 4 brickor, 4 gummin och 2 muttrar) The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.