AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.094

Hydralpaket smg I E36 M3

Ca
14
Carlson_
M3 Coupe -97
Någon som har ett hydralpaket liggandes....
Qr
5
Qrimin3L
Bmw M3 Cab -97
Tja.. Har ett nummer till tyskland som man skickar in sitt eget hydralpaket och du får ett nyrenoverat tebax för 1100 euro ..
Mail: mail@bmwteileboerse.com
Tel: +492161827466
An
231
Andreas1981
M535i -86
540 M-sport -99

Hur ser paketet ut? Är det inte för avancerade komponenter så känns det onödigt att skicka ner det till germanerna.
Qr
5
Qrimin3L
Bmw M3 Cab -97
de Ser bra ut.. De byter till nya pumpar bara. Har inte hittat nån annan som gör sånt.. ligger väl på 30 lakan om man ska ha nytt..
Visa användare
27
Ubbe_
M3 1997
Jo det kostar runt 30 papp att fixa det i Sverige. Har nyliigen köpt från Tyskland, auktion på e-bay. Ungefär den prisnivån. Jag har en begagnad liggande. Enlligt de uppgifter jag fått är det oftast en magnetventil som kärvar när SMG:n uppför sig fel. Den detaljen finns inte som utbytesdel hos BMW, däremot pratade jag med en som bestämt hävdade att det måste gå att reparera. Gäller bara lista ut vilken av de fyra magnetventileren som kärvar. Nåja, min kärra går nu som en dröm igen sedan jag bytt enheten. Är du intresserad av att köpa min gamla så kan du höra av dig.

ubbe_
Ca
14
Carlson_
M3 Coupe -97
Vad ska du ha för den då?

Visa användare
27
Ubbe_
M3 1997
Du jag hade tänkt få tre tusen för paketet. Det finns ju en rad detaljer som går att nyttja som reservdelar för den som vill.
Är det intressant så hör gärna av dig.
Mvh

ubbe_
Visa användare
27
Ubbe_
M3 1997
Jag har för övrigt bilder på enheten, bl a en som visar serienummer, men som sagt bilder så du ser vad hela paketet inkluderar.
Mvh

ubbe_
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.