|
Sida 9 av 9
|
|
|---|---|
|
Nej :( E55a har lite strul, men det kommer sakta men säkert :) |
|
|
Precis, spontan race handlar ju i stort sätt om vem som ger på gas vid rätt ögonblick. Hade t.ex precis lämnad ett rödljus med ganska bra fart när en MC kom bakom mig och jag såg att han började acca, så iom att jag redan hade farten uppe så kom han aldrig ikapp. Men sida vid sida hade jag ju varit stortorsken ;-) Gti-manen >> Nej, en sönderfläkt fläktrem satte stopp för helgens roligheter. Ska byta på Måndag så jag kommer igen :-) Och då förhoppningsvis med lite färska uppgifter om antal HK på bakhjulen i min släde. Skulle kört bilen i vette.se nya Roto Test dyno idag, men fick avboka den tiden p.g.a remmen som strulat... Mvh .............................. E55 AMG: www.photobucket.com/albums/y157/abalonee/E55AMG206.jpg |
|
|
Miraculix Sen så har vi den här också filmen med en c32 AMG vs M3 cab Så den där civic måste nog vara trimmad. |
|
|
Sådär ja, ska jag,Cado eller Miraculix berätta hur bra en välskött E55 AMG går mot M3 E46 nu efter dagens roliga träff på Björkvik? ;-) Känner mig aaaaningen nöjd med dagen faktiskt ;-) Mvh |
|
|
E55 AMG: Vem körde du mot? :) // M.V.H. Daniel |
|
|
Spajjjs >> Av M3 E46:orna så var det Cado,Miraculix på flygrakan och drog lite mot DennisH's silver SMG på motorvägen på väg ner från Älvsjö, han kanske oxå vill berätta hur min gick ;-) Mvh |
|
|
E55 AMG Som jag sa till dig idag otroligt bra presterat ;) Nu får jag väll äta upp mina ord, men din bil går emot allt vad jag TROR mig veta om bilar.... Trevligt att träffas. |
|
|
Tack :-) Ja ibland är det svårt att veta vad man ska tro. Men efter allt "snack" som varit sista tiden kring min och din "duell" så känns det iaf skönt att fått det hela "överstökat" svart på vitt hur bilarna går :-) Imponerad av din brors M5, man kan nästan tro att det sitter ett par headers monterade så bra som den går!! Har ni kollat så det inte gör det? Hehe ;-) |
|
|
Det sitter inte grenrör på hans vi har kollat, slutdämpare från kelleners och chip från claus på turbocenter sens en månad tillbaka. Hur som din och brorsans går emot störmen dem går föööööööörrrrrrrrrr bra ;) Ha det bra! |
|
|
Kul att träffas e55 :)) Jag blev imponerad av mercan iaf. skön och åka i också :) Angående min så har jag varit ett par ggr under och kikat men samma gammla headers sitter kvar. Sista slutburken är bytt från kellener och en lätt chip annars orginal allt annat. Det kommer filmer inom kort på allt rejs jag filmat, om jag bara kommer på hur man överför filmerna till datorn :) |
|
|
Ja då går den duktigt bra för att bara ha chip och slutdämpare!! Hur går den mot andra E39 M5? Skulle varit kul om det kanske varit nån till E39 M5 där idag som man kunde kört mot. Claus på Turbocenter verkar duktig, var det chip eller en riktig mappning han gjorde? Tyckte oxå det var trevlig att träffas glömde jag skriva :-) |
|
|
Monster Femma >> Ja där ser man, skulle vara kul med en bromsning och se vad du egentligen har på hjulen? Den går duktigt bra iaf!!!!! Kul att träffa dig med till slut, hoppas vi kan köra fler gånger :-) Hoppas det går bra med filmerna :-) |
|
| Om jag ska vara helt ärlig så tjänade jag inte mycket på chippet. Den ända fördelen som jag fick är att jag har höjt varvstoppet så jag kan varva lite mera men hk har jag nog inte fått mycket av själva chippet som i sin tur gör att jag landar på större effekt när jag växlar till nästa växel. | |
|
E55 AMG Bromsning känns ganska ointressant men kommer säkert bromsa bilen så fort jag hittat lite fritid osv. Tack det samma. Det var skitkul idag tycker jag iaf. |
|
|
Tja grabbar!! Tack för en trevlig eftermiddag. Jo.. E55....din bil gick otroligt bra. Men som jag alltid sagt......att ligga i "lufthålet" bakom en bil i 200+ gör en hel del.Samt att jag hade medpassagerare och extrasoppa i bilen: ca 150 kg extra.........Så vi håller oss till resultaten ni presterade på banan..... Ska byta avgas inom en snar framtid:-) Tror det blir något liknande event om en månad drygt:-) M.V.H Dennis |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.