AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
15.179

Drog mot en M3 E46 och en nyare 645

Sida 6 av 9
Gt
425
Gti-manen
Saab 9-5 Aero 05 Hirsch 300 hk 400 nm
E55 AMG

Din son är nog viktigare än rejs ;)så jag tycker att du ska vara med han istället..

Mvh

9-5 Aero MapTun Performance individuell 312 hkr 461 nm
Gti-manen >> Absolut, finns ingen bilträff i världen som går före min son :-) Däremot så kan man ju alltid byta eller om man som denna gång väntar svar från hans Farmor om dom ska göra det dom tänkt med honom denna Lördag och på så sätt påverkar om jag kan åka eller inte... men att bara lämna bort honom för att själv bli lejd skulle jag aldrig göra :-)

..............................
E55 AMG: www.photobucket.com/albums/y157/abalonee/E55AMG206.jpg
E55 AMG var det dig jag såg med pärlan i Rissne centrum igår kväll?
henke lexus >> Hmm, var det verkligen igår kväll? Jag var där i Onsdags kväll efter jobbet, körde fel som du kanske märkte,hehehe... Trodde man kom igenom till Statoil den vägen, men icke ;-(

Ser att du skrev ditt inlägg 02:22, så du måste ju menat Onsdags tror jag...?.. :-)

E55 fan du har satt griller i skallen på mig, nu sitter jag och tittar på mobile efter en E55 AMG -04... Tråkigt med 476 hästar under huven och en kompressor som går att chippa upp över 500 hästar utan att lägga ner en förmögenhet.

Fortfarande, automatlåda lär ju ska suuuuuga om man liggar att köra bana eller annan inspirerad körning så det skiter sig där.
Kunde du hänga med imorgon eller hur blev det till slut?
Miraculix >> Hehe,ja W211 E55 AMG är makalöst snabba redan original, sen med chip så landar man som sagt på en bit över 500 HK utan att lagt ner en förmögenhet.

Faktum är att jag tycker Mercas automatlådor är bland dom bättre när man kan låsa växlarna. Visst, inte fullt så skoj som manuellt, men kör man som jag ibland på krokiga småvägar och ligger och pendlar mellan 2:an och 3:an så är det iaf inte så tråkigt att man lägger ner ;-)

Tyvärr så blir det inget imorrn för min del,men jag ska hålla ögonen öppna om ni gör nått liknande en helg då jag är barnfri,antingen i Västerås eller Stockholm :-) Kör lugnt imorrn nu :-)

Bjuder på denna så länge >> Länk

Och jag bjuder på den här godingen från Västerås, undrar om ägaren finns på forumet? Skulle va intressant att fråga hur han tänkte här:

Länk
Visa användare
1.010
cado
335iT M-sport
Steg 3
DennisH, Miraculix och E55a ni har pm ;)
An
31
Andersson Richard
525xi Touring -06
Är det inte lite handikappracing att åka automatare, lite som att åka 4hjuls enduro? =)

Men i stan är det ju underbart tycker även jag ( med diesel ) hehe

Är själv handikappad just för tillfället med ett elakt ryggskott, grr

M5 - sådan husse sådan bil
Gt
425
Gti-manen
Saab 9-5 Aero 05 Hirsch 300 hk 400 nm
E55 AMG PERFORMANCE

När man såg filmen så är det bättre att du inte kommer imorgon,du skulle nog köra ifrån dom allihopa,sen skulle du bli bannad på forumet för det :)

Mvh

9-5 Aero MapTun Performance individuell 312 hkr 461 nm
Mo
460
Monster Femma
Ex M5 E39 Kelleners
Gti-manen
Det här är ingen saab forum som bannar alla hej o vilt :) Speciellt BMW ägare.
Bi
877
Big Tom RS4
Nissan GT-R R35
Jag kan komma också, som "referensbil"... Med FULL tank OCH 20"-hjul om så önskas. ;)
Skulle vara kul att se hur min chippade DKW med halvsats avgas står sig mot dessa värstingar...

// Thomas
Visa användare
1.010
cado
335iT M-sport
Steg 3
Kan du inte försöka skaka fram en orginal rs4 381hk???

Bi
877
Big Tom RS4
Nissan GT-R R35
Tyvärr, alla jag känner har modifierat dem med påställd programvara... (ganska förståeligt eftersom RS4:an faktist går riktigt bra med denna enkla och prisvärda trim-metod.)

// Thomas
Visa användare
1.010
cado
335iT M-sport
Steg 3
Det var ju lite synd,

Även han som drog mot gti-mannen kör trimmat nummera??

E55 AMG onsdag kväll var det som jag såg dig och din bil är superfin och låter riktigt mulligt.
hehe hittade denna på youtube Länk
Bi
877
Big Tom RS4
Nissan GT-R R35
Cado --> Jo, han har både hunnit trimmat OCH sålt den...

// Thomas
henke lexus >> Kul att du gillade det du såg och hörde :-)

Ja den där filmen känner man igen ;-) Och även denna >>

Länk

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.