AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
15.171

Drog mot en M3 E46 och en nyare 645

Sida 5 av 9
Visa användare
182
Delonge
M5 -90
M5 -02
Hamnade i rejs mot en E55, (samma kaross du har) på Essingeleden. Förra året vill jag minnas att det var.

Han låg & hetsade mig, fine tänkte jag å stämpla. Vi åkte mer eller mindre jämt, han varken tog in någonting, likaså kom jag inte direkt ifrån honom, dock tyckte jag att jag seglade ifrån han en aning.

Bilen jag åkte för tillfället var farsans 545iA Sedan.

Skulle gärna ställa upp för ett rejs med M5an :)
Kul sånt här.
Visa användare
1.010
cado
335iT M-sport
Steg 3
Miraculix ;)

Kan vi inte försöka träffas i västerås eftersom e55a kommer komma hit (hans tjäresta är här ;) och jag och m5a är här du och dennish kan väll sammåka hit ;) Det är väll bara att taa datum genom PM för invollverade ;)
Visa användare
1.010
cado
335iT M-sport
Steg 3
Menar förstås att du och dennis åker varsin bil vill köra mot SMG ZWEI ;)
Det låter skitkul!!
bra idè cado. Gärna mitt i veckan....
Visa användare
1.010
cado
335iT M-sport
Steg 3
DennisH, Miraculix och E55A Skicka pm på datum nästa vecka eller så, När ni kan komma ;)
Mo
460
Monster Femma
Ex M5 E39 Kelleners
ta det på en lördag istället för mitt i veckan.
nästa lördag skulle vara en bra datum om det passar för alla?
19 april kl 18.00?
Den 19:e kanske funkar. Mina helger är oftast knas. Men efter sju borde jag kunna vara framme... Ska försöka få med en polare till också...
Jag kan när som helst, gärna på helgen, jag har min flickvän i örebro så då passar jag på att åka norra vägen hem så åker jag genom västerås, perfekt!
Visa användare
1.010
cado
335iT M-sport
Steg 3
E55

Du har PM.
Ok grabbar,skoj! Skickat PM till cado nu, har lillgrabben den helgen men jag kanske löser det iaf,återkommer ang det...

..............................
E55 AMG: www.photobucket.com/albums/y157/abalonee/E55AMG206.jpg
Om jag bangade det här efter att ha hetsat så mycket som du gjort skulle jag skämmas för mycket för att skriva en endaste post på autopower igen :P
Mo
460
Monster Femma
Ex M5 E39 Kelleners
näää e55 amg är ingen fegis han kommer nog :)
Miraculix >> Om du tycker jag har hetsat med en seriös ton eller visat "bangat ur" tendenser så får det stå för dig själv ;-) Själv skulle jag tycka det var lite pinsamt om jag vore dig som med dina inlägg stuckit ut hakan med att säga att det kommer bli ett "kalas" vid denna träff. För om jag nu skulle ha häng på din M3 med min "det jag kallar bil" enligt dig så är det ju inte för mig det blir pinsamt ;-)

Jag åker till V-ås för att se hur min bil går mot andra bilar och kika på era fina BMW och surra, inte för att göra nån djäkla duell...det stadiet har jag vuxit ifrån :-)

See you...

Fan garbbar...jag måste vara tröttast i stan. Ser ju att jag tom har skrivit den 19:e själv, men var helt säker på att det var idag vi pratade om.....tröttsamt. Jag var ju ruggigt taggad....
DennisH >> Hehe ;-)

Alla är fortfarande på va? Skulle va bra att veta, annars har jag en körning i sthlm med porscheklubben :)
Visa användare
1.010
cado
335iT M-sport
Steg 3
Jag är på ;)
Mo
460
Monster Femma
Ex M5 E39 Kelleners
Jag är på som planerat.
Dennis och jag är på, då väntar vi bara på svar från e55
Hej grabbar! Har inte loggat in på internet sen i Söndags så jag har inte hängt med sen sist. Jag har som sagt fortfarande min lilla son nu i helgen, och jag får svar imorrn om jag kan lösa det så jag kan komma. Annars så får jag komma ett annat datum som passar. Återkommer imorrn...

Mvh

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.