|
Sida 4 av 9
|
|
|---|---|
| Det är bara att bestämma en datum och träffas någonstans och testa våra bilar mot varandra och evetuellt mäta de med riktigt mätutrustning som kan ordnas av Gti-manen (mannen) :) | |
|
En kompis till mig hade E55 för många år sedan när jag åkte m3 3.2 e-36 cab, vi åkte helt jämnt om o om igen... då ändån att betänka att m3 caben väger 100 kg mer än coupen. Är verkligen inte en e-46 coupe snabbare än en m3 e-36 cab?? Åkte tidkort ett par gånger på nio blankt med std sulor o mkt spinn:) Vad kör e-55 an på? Ha de gutt // Perzon |
|
| absolut INTE smg | |
|
Blir inget denna vecka, måste fixa en sak innan med bakvagnen och det hinner jag inte denna vecka... Men veckan därpå (Vecka 16) är jag ledig Tors,Fre så då djäklar ;-) Hehehe... .............................. E55 AMG: www.photobucket.com/albums/y157/abalonee/E55AMG206.jpg |
|
|
Vart ska ni köra, är väldigt sugen påa tt köpa en e46 m3 så vore kul att vara med o se hur en m3 klarar sig... Sig gärna till, tid och plats en stund innan:P MVH |
|
| phobbi erkänn att du är en civilare som tänkt plocka deras körkort heheheh | |
|
haha aa det är jag,, nej åker själv med e e55:P och e väldigt sugen på e m3... ;D Hör gärna av er.. MVH |
|
| cado....vad är nu detta? Fiskar du andra utmanare:-) Vi skulle ju köra. snyft snyft. | |
|
DennisH Du är redan inbokad i kallender väntar bara på rätt tidpunkt ;) |
|
| Mycket snack och lite verkstad | |
|
Det blev väldigt tyst här, ska jag slänga upp en tråd i bmw-träffar och sammankomster med ett datum ca 2 veckor från nu? Funkar 27 April i Stockholm för er? Jag kan dra ihop lite fler bilar här i trakten, några porschar, etc. |
|
|
Miraculix: "Mycket snack och liten verksta" Vad menar du? |
|
| Trodde det va underförstått, speciellt när jag själv tog initiativet och förslog ett datum | |
pg_ice |
back to the sandlåda Miraculflux: har du en legobil att låna ut? |
|
Men jag förstår inte.... Är det någon som ville köra mot dig eller? |
|
| Javisst, i vilket hål vill du ha den? | |
| Tror jag kan tala för de flesta här när jag påstår att ovannämda diskussion inte är på blodigt allvar och att när vi träffas inte kommer börja kasta sten på varandra så pg_ice behöver inte oroa sig. | |
pg_ice |
behåll den i det hålet du har den i du grabben |
| Pg, förlåt men jag kunde inte låta bli :) tangenterna slant | |
| DennisH: Glöm det, tänkte att det skulle vara trevligare att träffas flera stycken. Mitt uppsåt var inte att försöka stjäla cado från dig | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.